- FuzioN Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Sorry, people. Kom ikke hjem før nå :o Spillte fotballkamp. Faen som vi eide. Gjett hva stillingen ble? 915 GET! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Dette er siste gang jeg spør pent Lakus, om jeg ikke får et ordentlig svar nå må jeg bruke mer drastiske virkemidler. Hvordan fjerner du lenke-strekene i signaturen din? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Dette er siste gang jeg spør pent Lakus, om jeg ikke får et ordentlig svar nå må jeg bruke mer drastiske virkemidler. Hvordan fjerner du lenke-strekene i signaturen din? 1-0? Korrekt Nøtte. 1-0 til Lakus. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Oh no he didnt! lakus is a dirty stone! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Er dette skrevet av deg, Lakus? ^_^ Jeje, tracksa koommer snart, battler bare med beatsa mot rejereinga som føkker pøffingsa mi, jeg må bare fixe ferdi tracksa først!? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Haha. Ja. Om du sjekker på profilen der finner du en kis som heter I am Bleiko. Det er en venn av meg som legger ut drittmusikk. Det er faktisk jæevelig morsomt å lage, men det høres også helt jævelig ut. Og siden de rapper var det flere av oss som lagde våre egne "hardcore gangstashit møddeføkker" profiler. Ahhh. The good old days. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Det var en gang man trodde men kunne gjøre alt!" Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Jaha, ja. Men fra spøk til revolver: gief me teh signatur-shit! Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Back in the days var den gangen Halo 3 var splitter nytt og man satt oppe hele natta og spilte med amerikanerne som kom på tre-tida. Det var den gangen Halo 3 ikke var infisert av "second accounter" som ikke klarer å komme til skill 50 på den reelle måten. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Dirty little Lakus! Hva skjer med at vi yngre brukere blir totalt oversett her da? <_< 10-2 til oss Gratz. Dere spiller vel fortsatt 7'er fotball eller? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Synd ikke noen av de nyere sangene er oppe på I am Bleiko sin profil, men de er igrunn ikke noe bedre. Kanskje det da er like greit http://www11.nrk.no/urort/Artist/iambleiko/default.aspx Det er iallefall profilen. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Prøver å la være å overse folk men når dem diskuterer ting jeg ooverhode ikke er interesert i så gidde jeg jo ikke legge noe mye tid inn i det...! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Jonas er jo bare sammen med blonde fjortiser. Er vel pga det medfødte vakre utseendet hans. Det vakre utseendet ditt er ikke medfødt? Jaha, ja. Men fra spøk til revolver: gief me teh signatur-shit! Lakus tror han er forum big-shot nå siden han har magiske linker i signaturen. Det vil koste dyrt å lure hemmeligheten ut av ham. Tenk på alle jeg har lært å bruke float-tagger. Jeg viste Lakus det en gang også, håpet han ville lære at man skal dele ting man vet om å få søte signaturer. Der trodde jeg feil. Lakus har nå skaffet seg all informasjon fra andre godhjertede mennesker, som han nekter å dele med noen. Du stopper informasjonsstrømmen på forumet og Internett generelt, Lakus. Dette vil slå tilbake på deg selv en dag. Tenk hvis du trenger hjelp til noe annet? Nå er det ingen som vil bistå deg. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Jaha, ja. Men fra spøk til revolver: gief me teh signatur-shit! Om det er gjennomførbart vil den hemmeligheten dø med meg Er nemlig ganske gøy å alene sitte på hemmeligheten som fjerner de grufulle linjene. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Amen. EDIT: Kan en grønnskolling poste signatur-koden til Lakus, takk. Han hindrer forumets fremgang. Endret 21. april 2009 av Mokko Lenke til kommentar
Essem Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg er da ikke svak. Du er barnslig som ikke ser fordelene med å være hyggelig å hjelpe folk. Du kommer til å bli dårlig likt og en einstøing på forumet. Så skal vi se hvem som er svake etterhvert; jeg som er hyggelig og hjelper alle med BBcode, eller du som råtner på rot fordi du ikke vil dele, drøfte og utveksle erfaringer med andre forumbrukere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå