Mokko Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Hvordan kan noen i det hele tatt stemme "Ja"? Lenke til kommentar
Gcduden Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) HCG: hCG er et naturlig glykoproteinhormon som blir produsert i morkaken, og blir skilt ut av urinen på gravide kvinner. De vanlige svangerskapstestene baserer seg på påvisning av øket nivå av HCG i urin. HCG virker på gonadene (eggstokker og testikler) ved å gi øket produksjon av østrogen i eggstokkene. Under et normalt svangerskap produserer morkaken mye HCG som dermed gir et stabilt og høyt østrogennivå i hele svangerskapet. Hos menn finnes normalt ikke samme vev som i morkaken, men ved en spesiell kreftform i testikkelen kan det dannes HCG som gir positiv gravitest hos mannen. Innen doping brukes hCG hovedsakelig av menn etter en kur med anabole steroider. Grunnen er at bruk av anabole steroider bremser eller stanser kroppens naturlige testosteron produksjon. Noe som fører til at testiklene krymper fordi de ikke lenger behøver å lage testosteron. Wikipedia. Endret 21. april 2009 av gctoffen Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Hvem faen er Sara Serbey? Hun la meg til på twitter, og kjeften hennes går konstant. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Utagerende vs Outrageous synes det var et morsomt ordspill. See Utagerende og outrageous er da ikke det samme. Det er mer som skandaløst. Det var heller ikke min mening at de skulle være/bety det samme. Men når du leser ordene ser de ut som en dårlig oversettelse (bare sett inn en "r" i det norske). Edit: Fikk folk med seg god natten fra meg btw? Endret 21. april 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Jepp, epic som alltid. Noen som har sett en eller flere Elling-filmer? Jeg og noen andre skal ha foredrag om Ingvar Ambjørnsen og hans forfatterskap, og har tenkt å vise en scene fra en Elling-film, gjerne en scene som viser hvor spesiell denne personen er. Noen som kan anbefale? Første filmen men pepperkake huset! Takk, skal se på det. Flere forslag? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 You, change your mind Like a girl changes clothes Yeah you pms like a bitch Now and then Cause your hot and your cold Your yes then your no (8) Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg er en Hardcore Gamer 1997. Why`? GCTOFFEN: Har googlet det før, genialt Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Virker som det er blitt en trend å komme med anti-frihet regulerings-forslag for tiden^^ Internet iz bad, vi må velge ut hvilke sideer du skal se! Du må ha med kvittering på at du kjøpte musikk (som du kjøpte på nettet) når du skal på fly! Firmaer som ikke styres av staten/politiet, skal få kloa i ip-en din Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 http://www.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=571909 Fy faen! Nå har det søren meg gått for langt. Bare at noen har klart å tenke på en slik ide får meg til å få creeps. Hva skjer med verden! Ja, sånne ting er tåpeleg. Det er sånt som gjer EU forhatt av alle andre enn kapitalistiske idiotar, som berre tenkar på profitt. http://www.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=571909 Fy faen! Nå har det søren meg gått for langt. Bare at noen har klart å tenke på en slik ide får meg til å få creeps. Hva skjer med verden! Er det overhodet mulig for en fritt-tenkende person å støtte et forslag som rett og slett går ut på å begrense verdens beste oppfinnelse? Og ja, jeg mener at Internett er den moderne verdens klart beste oppfinnelse. Om dette forslaget faktisk får støtte er jeg sikker på at verden som vi kjenner den i dag vil ta slutt. Så dramatisk vil jeg være for anledningen. Men jeg forholder meg noenlunde rolig til saken (utenom at de som foreslo dette fortjener et nakkeskudd) ettersom det aldri vil slå igjennom. Neh, det bruker ett spesialtegn og er sikkert tatt mange steder fra før. Srsdude? Ja, det er den største moderne oppfinnelsen. Eld er jo tidenes største. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Edit: Fikk folk med seg god natten fra meg btw? Niks. Ild? Pølsevev. Hjulet var en langt mer intelligent oppfinnelse, ilden var bare lyn som slo ned i noen kvister, mens hjulet ble skapt med menneskers egne hender. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Edit: Fikk folk med seg god natten fra meg btw? Jeg finner den som regel dagen etter Lenke til kommentar
Laland Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Idag har jeg kjørt moped fra klokka tolv til rett over fem! Vannvittig morsomt! Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Edit: Fikk folk med seg god natten fra meg btw? Niks. Ild? Pølsevev. Hjulet var en langt mer intelligent oppfinnelse, ilden var bare lyn som slo ned i noen kvister, mens hjulet ble skapt med menneskers egne hender. Hjulet er vel så bra det, men kvar hadde vi vore utan eld? Ingen stader. Elden var starta på det heile, og dermed den viktigaste. Vi har jo framkomstmiddel utan hestar, så vi er ikkje avhengige av hjulet som vi er av elden. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Men ild var ikke vår oppfinnelse. Vi hadde forresten ikke andre framkomstmidler enn hester fram til 1800-tallet, og fram til da var vi avhengige av vogner til å frakte gjenstander med og så videre. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Er det forresten noen som vet hvem som synger åpningssangen i Løvenes konge 2 på norsk? Her var lite aktivitet så jeg får snakke med meg selv da. Fant svaret, var Jan Werner. Synd han døde. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Dear christ for en Heroes episode! Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Ikke røp noe, min går så tregt i dag Har allerde greid å trykke meg inn på tråden på hw tidligere i dag, men heldigvis stod det ikke noe der på det tidspunktet Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Win beskrivelse av meg: http://forum.gamer.no/index.php?s=&sho...ost&p=90735 edit: Laland no has signature? Endret 21. april 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Laland Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Noen som har sett den nyeste 24 episoden? Skal se den nå - med slutten forrige gang kan dette ikke bli annet enn spennende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå