Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I Svrubs endte jeg rimelig fort opp med et intenst hat til Travis Schuldt sin rolle, og nå også i The Big Bang Theory. Ikke fordi han er en dårlig skuespiller eller noe sånt, men fordi han alltid spiller den dritten som kommer på helt feil tidspunkt og ødelegger alle forventninger. Garhhhhwrh!

Kanskje jeg burde roe ned involveringen i tv serier? ^_^

Lenke til kommentar
http://www.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=571909

Fy faen! Nå har det søren meg gått for langt. Bare at noen har klart å tenke på en slik ide får meg til å få creeps. Hva skjer med verden!

Haha. Pakkeløsning på Internett? Jeg kan forstå at det fungerer på TV, hvor det tross alt er noen kanaler man ha i en grunnpakke osv. Men hvem i all verden skal bestemme hvilke nettsteder man skal få med i internettpakken sin? Det finnes da altfor mange nettsider til det.

Lenke til kommentar
http://www.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=571909

Fy faen! Nå har det søren meg gått for langt. Bare at noen har klart å tenke på en slik ide får meg til å få creeps. Hva skjer med verden!

Er det overhodet mulig for en fritt-tenkende person å støtte et forslag som rett og slett går ut på å begrense verdens beste oppfinnelse? Og ja, jeg mener at Internett er den moderne verdens klart beste oppfinnelse. Om dette forslaget faktisk får støtte er jeg sikker på at verden som vi kjenner den i dag vil ta slutt. Så dramatisk vil jeg være for anledningen. Men jeg forholder meg noenlunde rolig til saken (utenom at de som foreslo dette fortjener et nakkeskudd) ettersom det aldri vil slå igjennom.

Neh, det bruker ett spesialtegn og er sikkert tatt mange steder fra før.

Srsdude?

Lenke til kommentar

Om dem sperrer internett her hos meg skal jeg være den første til å gå til krig mot internett levrandørene! Da snakker jeg ikke om sånn forum krig da snakker jeg om våpen og gerilja krigføring! Sette fyr på div bygninger og sånt!

Lenke til kommentar
Om dem sperrer internett her hos meg skal jeg være den første til å gå til krig mot internett levrandørene! Da snakker jeg ikke om sånn forum krig da snakker jeg om våpen og gerilja krigføring! Sette fyr på div bygninger og sånt!

Det er nettopp det som vil bli problemet til XXXXX antall selskaper verden over hvis dette forslaget faktisk får gjennomslag.

Jeg kan allerede se for meg lederne av selskapenes ansikt idet de innser hva de har gjort (om det skjer)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...