Nøtte Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Nøtte er jo opptatt med prosjekt arbeid i dag:-) Web banner kanskje? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 *hosthippiehost* Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Han har prosjekt med å lage en web side. Med miljøvennlige biler. Tenkte bare å være litt snill og grei og slenge ut noen forslag! Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Og det blir enda mindre aktivitet da Lakus setter seg ned med pizza og TBBT. Ingenting? :rolleyes: Delete quoten. jeg er redd. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Stephen Fry twitret nettopp att han er ferdig med stemmearbeidet til LPB PSP Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Survival pack til left for dead skal komme i dag:-P Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Pc og/eller xbox? Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Pc og xbox tror jeg... Den har ikke kommet enda da...! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Utagerende vs Outrageous synes det var et morsomt ordspill. See Utagerende og outrageous er da ikke det samme. Det er mer som skandaløst. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg hadde ikke noe og finne på så jeg googlet endel forumedlemmer. Epefe, hvordan klarer du og være medlem av så mange forumer? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Noen som har sett en eller flere Elling-filmer? Jeg og noen andre skal ha foredrag om Ingvar Ambjørnsen og hans forfatterskap, og har tenkt å vise en scene fra en Elling-film, gjerne en scene som viser hvor spesiell denne personen er. Noen som kan anbefale? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg har sett alle men husker ikke noe særlig. Du kan jo prøve og blande sammen noen scener(Leif?). Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg hadde ikke noe og finne på så jeg googlet endel forumedlemmer. Epefe, hvordan klarer du og være medlem av så mange forumer? Nei. Jeg bare gjør det. Magi. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Noen som har sett en eller flere Elling-filmer? Jeg og noen andre skal ha foredrag om Ingvar Ambjørnsen og hans forfatterskap, og har tenkt å vise en scene fra en Elling-film, gjerne en scene som viser hvor spesiell denne personen er. Noen som kan anbefale? Første filmen men pepperkake huset! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg har sett alle men husker ikke noe særlig. Du kan jo prøve og blande sammen noen scener(Leif?). Kan bli litt rotete, tror det er bedre med én scene. Har liksom tenkt å ta det sånn: Noen minutters filmsnutt "Som dere ser er Elling en ganske spesiell person..." *Gli over i personbeskrivelse av Elling osv.* Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Nøtte er jo opptatt med prosjekt arbeid i dag:-)Web banner kanskje? Har hatt prøve så har ikke vært på forumet for å se de to råe her du lagde (banner og logo)!! Takk!! Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg vurderer og skifte internett navn. Har lyst på noe litt mer modent som jeg kan ha når jeg er eldre også. Noen tips? Lenke til kommentar
Error Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Skal du skifte på gamer også? Q.Q Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå