Kiro Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 God morgen ja har vært her en stund, visste bare ikke helt hvordan jeg skulle reagere når lolidude drømmer/tror jeg er moren hans... Ey, The Master is back. Mesteren er kansje tilbake, men en dag.... Lenke til kommentar
Licht Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Har jeg høyekrav hvis hun jeg liker har festet i helgen og drukket seg drita (ikke så veldig galt), og røyka litt av hvert, og jeg blir liksom litt "skuffa"?Røyka litt av hvert. Du og du, hun er sikkert narkis og kriminell og hele pakken. Hvor gammel er du igjen? (Nei, seriøst, jeg har glemt det) De var ute og GIKK SAKTE OVER TRAFIKKERT VEI like etterpå. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Fjernet skjul drittn Jaok, men da sletter jeg jo diktet også Edit: Bedre nå? Endret 21. april 2009 av lolidude Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Du kan jo legge d i sånn akronym greier... Dikt Edit, nei, det blir litt feil Endret 21. april 2009 av Iceman™ Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Show me how. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 God morgen ja har vært her en stund, visste bare ikke helt hvordan jeg skulle reagere når lolidude drømmer/tror jeg er moren hans... Ey, The Master is back. Mesteren er kansje tilbake, men en dag.... Hehe, stae folk på dette forumet. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Fikk nettopp en hjemmeside oppgave (terminprøve) Endret 21. april 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Enda en konkuranse! Lage det beste designet til Gorm! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Haha, hadde vært lettvint utvei for meg^^ Men hvis noen har en ide til en logo for en hjemmeside for et firma som skal selge miljøvennlige biler, hadde jeg vært veldig takknemlig (kanskje blå eller grønn logo på hvit bakgrunn). Takler ikke photoshop. Endret 21. april 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) De er mer miljøvenlige i bruk enn andre da^^ Benytter seg av strøm og bioenergi etc. edit: typo, biler Endret 21. april 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Hvorfor lager du den ikke i illustrator da? det er mye enklere å lage logoer der Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Hehehe så det nå! :-P Hva heter så dette fantastiske firmaet? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Hvorfor lager du den ikke i illustrator da? det er mye enklere å lage logoer der Står at det må være laget i photoshop, men kan sensor se dette^^? TANK av alle ord heter firmaet. EDIT: sjekker ut hvordan programmet er nå Endret 21. april 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Hmm kanskje han spør om å få filene? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Er vel ikke noe stress hvis jeg finner ut hvordan jeg lagrer som jpeg tror jeg... Men nå må jeg finne ut hvordan programmet funker^^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Har jeg høyekrav hvis hun jeg liker har festet i helgen og drukket seg drita (ikke så veldig galt), og røyka litt av hvert, og jeg blir liksom litt "skuffa"?Røyka litt av hvert. Du og du, hun er sikkert narkis og kriminell og hele pakken. Hvor gammel er du igjen? (Nei, seriøst, jeg har glemt det) De var ute og GIKK SAKTE OVER TRAFIKKERT VEI like etterpå. Jepp. Ungdom som har utagerende oppførsel? OUTRAGEOUS. :| Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Her har vi godt ordforråd Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Nå holder jeg på med bakgrunnen din Gorm:-) Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) God morgen god morgen. Da var endelig et langt og kjedelig møte over. Edit: Hva har folk gjort i dag da? Endret 21. april 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå