Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så sant så sant. Er vel litt av samme problemet jeg har. Derfor jeg ønsker meg tegnebrett. :)

Nå er vel denne oppgaven litt utenfor mitt preferanseområde, men skulle gjerne deltatt. Jeg er vel mer av den typen som elsker å tegne alt selv. Gi meg et bilde og et par timer så skal jeg nok tegne den med 99% nøyaktighet. :lol:

Lenke til kommentar

Etter stor etterspørsel kommer en ny litt annerledes nattahilsen fra meg. Beklager at det tok så lang tid siden sist, men håper derfor dere setter desto mer pris på den. :)

Det er ingenting som sprer glede like mye som å vite at noen bryr seg om deg. Det gir deg en trygghet å flyte på og gir deg ny energi til å fortsette på vandringen neste dag. Derfor sender jeg denne hilsenen til alle dere hyggelige mennesker på Gamer.no forumet. Bare for å takke dere alle for at dere er dere og ikke noe mer. For det er alt som skal til. Bare vær deg selv og spre glede ved å gjøre gode gjerninger for andre, og å alltid ha et godt humør og et stort smil på lur til dem du møter. Så skal du se at din dag blir bedre av det. For hvis alle blir møtt med åpne armer og et hjertelig velkommen vil alle føle seg bedre, og det er jo en god ting. Så fra meg til alle dere ønskes en hjertelig god natt, og endra bedre drømmer. Og spre gjerne følelsen denne hilsenen gir deg til alle du møter, og før du vet ordet av det så er hele verden i like godt humør som deg.

God Natt og Takk til dere alle.

-Rider of Reason

Lenke til kommentar

<samsim> I heard about this guy who broke into a lion's den at the zoo

<samsim> and got mauled

<samsim> and people were talking about how there should have been better defences put up to prevent people getting into the cage

<samsim> a friend of mine suggested setting up some kind of deterrent

<samsim> for example, putting some sort of fierce animal in the cage, which would attack anybody who climbed in

Lenke til kommentar
Jeg vil til USA eller England... NÅ!

Hvorfor?

Angående USA/England. Når man har hørt på britisk engelsk lenge, for så å høre amerikanere snakke, så høres det ut som om det har glemt hvordan man snakker ordentlig. :huh:

Endret av Ercles
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...