Erik Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 lol Se nå: http://forum.gamer.no/index.php?s=&sho...ost&p=90206 Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Da var jeg ferdig med konkuransen:-P Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 I'm still alive. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Veldig bra Nøtte. Edit: Hvordan klarer dere å være så effektive? Endret 21. april 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Takker men er egentlig ikke helt fornøyd da... hadde jeg vært flink til å tegne med mus så skulle jeg klart noe finere kanskje:-) men men Livet er ikke alltid like lett eller hva? Hehehe Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Så sant så sant. Er vel litt av samme problemet jeg har. Derfor jeg ønsker meg tegnebrett. Nå er vel denne oppgaven litt utenfor mitt preferanseområde, men skulle gjerne deltatt. Jeg er vel mer av den typen som elsker å tegne alt selv. Gi meg et bilde og et par timer så skal jeg nok tegne den med 99% nøyaktighet. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Hehehe liker mest abstrakt kunst kanskje... Nå kom jeg på at jeg glemte en viktig ting i bilde mitt da. Jajaja får ta det med en annen gang kanskje:-) Hehehehe Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Det er da bare å redigere posten, er vel ikke så mange bortsett fra meg som har sett den. Endret 21. april 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Nei jeg bruker heller ideen en annen gang når oppgaven er anderledes:-) Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Vifta durer, jeg snufser, og min 1-liters kopp med kaffe er akkurat tom. Prosjektarbeid suuuuger. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Etter stor etterspørsel kommer en ny litt annerledes nattahilsen fra meg. Beklager at det tok så lang tid siden sist, men håper derfor dere setter desto mer pris på den. Det er ingenting som sprer glede like mye som å vite at noen bryr seg om deg. Det gir deg en trygghet å flyte på og gir deg ny energi til å fortsette på vandringen neste dag. Derfor sender jeg denne hilsenen til alle dere hyggelige mennesker på Gamer.no forumet. Bare for å takke dere alle for at dere er dere og ikke noe mer. For det er alt som skal til. Bare vær deg selv og spre glede ved å gjøre gode gjerninger for andre, og å alltid ha et godt humør og et stort smil på lur til dem du møter. Så skal du se at din dag blir bedre av det. For hvis alle blir møtt med åpne armer og et hjertelig velkommen vil alle føle seg bedre, og det er jo en god ting. Så fra meg til alle dere ønskes en hjertelig god natt, og endra bedre drømmer. Og spre gjerne følelsen denne hilsenen gir deg til alle du møter, og før du vet ordet av det så er hele verden i like godt humør som deg. God Natt og Takk til dere alle. -Rider of Reason Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 God natt til deg og, Rider of Reason! En e-klem er på vei til deg i posten ^_^ Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Tusen takk ror! det er skremmende hvor nært du er min livsfilosofi! Jeg håper du får sove godt! Nå skal jeg se om drømmene mine kan ta igen virkeligheten min! dem har vært litt tamme i det siste! God natt mvh Nøtte! Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg vil til USA eller England... NÅ! Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 <samsim> I heard about this guy who broke into a lion's den at the zoo <samsim> and got mauled <samsim> and people were talking about how there should have been better defences put up to prevent people getting into the cage <samsim> a friend of mine suggested setting up some kind of deterrent <samsim> for example, putting some sort of fierce animal in the cage, which would attack anybody who climbed in Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Jeg vil til USA eller England... NÅ! Hvorfor? Angående USA/England. Når man har hørt på britisk engelsk lenge, for så å høre amerikanere snakke, så høres det ut som om det har glemt hvordan man snakker ordentlig. Endret 21. april 2009 av Ercles Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Har bare lyst. Var i England i en helg for noe år siden og vil tilbake. Ikke bo der da Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) morn. nå må jeg gå til bussen. Endret 21. april 2009 av Såpe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå