Laland Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Ja. Utrolig at du husket det. :o Er dedikert Futurama fan. Har sett alle fem sesongene og filmene flere ganger. Herlig underholdning! (siterer innlegget rett over meg fordi det er en ny side ) Endret 20. april 2009 av Laland Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Ja. Utrolig at du husket det. :o Er dedikert Futurama fan. Har sett alle fem sesongene og filmene flere ganger. Herlig underholdning! (siterer innlegget rett over meg fordi det er en ny side ) Jeg også Jeg fannt på navn: Skoggrønnheim Skogdalheim Dalheim Göterheim Endret 20. april 2009 av lolidude Lenke til kommentar
Laland Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Okay, liten test.. Hvilken episode er det Bender blir religiøs i? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 sesong 3 episode 6 Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Herregud, jeg har lett i en time etter en lånt femhundrelapp, også lå den i safen hele tiden. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Sesong èn episode 9; Hell is Other Robots. Sorry :-/ Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Haha følgende beskrivelse har jeg fått på landet mitt nå: The Democratic Republic of Tingvellir is a fledgling, environmentally stunning nation, remarkable for its devotion to social welfare. Its compassionate, intelligent population of 5 million are free to do what they want with their own bodies, and vote for whoever they like in elections; if they go into business, however, they are regulated to within an inch of their lives. The enormous, corrupt, liberal, socially-minded government devotes most of its attentions to Social Welfare, with areas such as Law & Order and Defence receiving almost no funds by comparison. The average income tax rate is 38%, but much higher for the wealthy. A tiny private sector is dominated by the Furniture Restoration industry. Crime is well under control. Tingvellir's national animal is the golden eagle, which frolics freely in the nation's many lush forests, and its currency is the kroner. WTF? Korrupt regjering. Ikke bra, ikke bra. ^^ Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Den var ihvertfall safe Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Haha følgende beskrivelse har jeg fått på landet mitt nå: The Democratic Republic of Tingvellir is a fledgling, environmentally stunning nation, remarkable for its devotion to social welfare. Its compassionate, intelligent population of 5 million are free to do what they want with their own bodies, and vote for whoever they like in elections; if they go into business, however, they are regulated to within an inch of their lives. The enormous, corrupt, liberal, socially-minded government devotes most of its attentions to Social Welfare, with areas such as Law & Order and Defence receiving almost no funds by comparison. The average income tax rate is 38%, but much higher for the wealthy. A tiny private sector is dominated by the Furniture Restoration industry. Crime is well under control. Tingvellir's national animal is the golden eagle, which frolics freely in the nation's many lush forests, and its currency is the kroner. WTF? Korrupt regjering. Ikke bra, ikke bra. ^^ Jo! Awesome! Det perfekte event.... Wait a second... Det er sånn det er nå Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Er det bare jeg som synes det høres ut som en katastrofe waiting to happen. Litt som en anarkist med båndtvang. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Tror jeg må prøve det spillet en gang, Snorre. Er det noe... bra? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Landet mitt hørtes merkelig likt ut til Norge. Med den store forskjell at Norge har en streng ruspolitikk. Ellers er det samme situasjon for næringslivet (som reguleres kraftig), høyt inntektskatt, dårlig med penger til politi og jus-sektoren, samt forsvaret. Nesten skummelt hvor mye det ligner Norge det der. ^^ Edit: Har nettopp begynt å spille, så kan ikke si noe for sikkert. Men det virker hvertfall å være et relativt underholdende spill. Det har egentlig ingen muligheter utenom å styre politikken til landet. Og det er et relativt rolig spill (slipper å gå innpå ti ganger om dagen for å si det slik). Så det er verdt å prøve ville jeg si. Endret 20. april 2009 av Snorre Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Er det bare jeg som synes det høres ut som en katastrofe waiting to happen. Litt som en anarkist med båndtvang. Whut? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 En anarkist er en tilhenger av et samfunn uten organisering og lover. De mener at samfunnet ikke skal ha noen stater/regjeringen og offentlige lover. Fravær av regler og struktur med andre ord. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Koster det penger? Edit: Spillet, altså. Endret 20. april 2009 av iharal3 Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) En anarkist er en tilhenger av et samfunn uten organisering og lover. De mener at samfunnet ikke skal ha noen stater/regjeringen og offentlige lover. Fravær av regler og struktur med andre ord. Jeg er teknisk sett anarkist, men jeg tror ikke det fungerer. Samme med kommunisme. Men demokrati funger minst like dårlig some begge de to Edit: Og jeg hvet hva anarkisme er. Jeg lurte på hva iharal mente med det han sa. Endret 20. april 2009 av lolidude Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Nei, det er 100% gratis. Det er litt reklame på nettsiden. Men det vises ikke ved bruk av adblock eller lignende. Skjønt jeg ville jo oppfordre til ikke å blocke reklamen da den er med på å holde spillet gratis. Men det er et ganske simpelt spill, men den eneste politiske simulatoren (som jeg vet om) på den vide veven. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Hva heter det for fadderullan? Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Så hvor kan jeg laste ned? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå