Lakus Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hvem bryr seg om dine da Jeg vil vite mine. Hehe.. Nettopp Skal se om jeg finner igjen fremgangsmåten. Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hei pus! \oSnakkes vi på forumtreffet i februar? Jeg joiner selv om jeg er permbannet. 8D Selvfølgelig. Blir nok å komme med. Skal lage et innlegg i den tråden nå. Synd med permabanningen. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hvordan kan man bli permbannet på Diskusjon.no? Var det ikke slik at de sluttet med det da? Birger Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Å gjøre et søk på sitt eget brukernavn så ut til å fungere sånn noen lunde. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Selvfølgelig. Blir nok å komme med. Skal lage et innlegg i den tråden nå. Synd med permabanningen. Synes ikke det, jeg. Klarer meg helt fint uten, jeg har xboxen, musikk, bøker og et faktisk sosialliv. Det hjelper godt på. Hvordan kan man bli permbannet på Diskusjon.no? Var det ikke slik at de sluttet med det da? Birger Ja, de sluttet med det ca. en uke etter at jeg ble permbannet. Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Haha au. Har du ikke tenkt å ta en tur innom moderator/administratorprofiler og be om å få komme inn igjen? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hvem bryr seg om dine da Jeg vil vite mine. Hehe.. Birger *palm to face* Search -> More Search Options -> More Options -> Putt brukernavnet ditt i "bruker"-feltet. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Amm. Joda. Med tiden har jeg vel planer om det, men som sagt, jeg har ikke dårlig tid. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 *palm to face* Search -> More Search Options -> More Options -> Putt brukernavnet ditt i "bruker"-feltet. Også legger du den som et bokmerke. Voila! Mine innlegg. ^_^ Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Det har jeg gjort. lissom Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Fin ting det der. Mine innlegg er savnet. Gleder meg til de høyere opp har ordnet alt til oss brukere! Ta den tid dere trenger. Lakus trenger mindre innlegg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Helvete til postcount på folk her da. Har dere tatt speed halve gjengen eller? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Kanskje de er nerder :o Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Lakus trenger mindre innlegg. Jeg poster ikke mindre for at din postcount skal se høyere ut. Jeg poster ikke mer for at din postcount skal se lavere ut. Jeg poster fordi det er mye å svare på ^_^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Kanskje de er nerder :o Nerder på et gaming-forum? Har jeg ingen tro på! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Min postcount er bare normal. Nå skal jeg spille litt (og med litt mener jeg selvsagt til jeg holder på å sovne). Jeg skal skrive leseranmeldelse av fable 2, så jeg trenger å gjøre mer research. Sier vi. ^_^ Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Kanskje de er nerder :o Er nok langt fra en nerd. Liker egentlig bare å henge på forum. Birger Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Og jeg tester ut litt avatarer. Har lyst på en Pan's Labyrint avatar. JA, jeg bytter faktisk avatar etter nesten 3 år med steinen min!! Er mektig lei av den nå! Lagde disse to nå nettopp. Har noen andre noen forslag? Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 9 sider allerede ja, huff. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 "Kva heitte gartneren til Stalin? Svar: Plenin" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå