lolidude_InnleggNO Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Jeg syntes demokrati er kjedelig :/ De er vel i det minste korrupte? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Jeg syntes demokrati er kjedelig :/ De er vel i det minste korrupte? http://forum.gamer.no/index.php?s=&sho...ost&p=89875 Brukeren med flosshatt-avatar kom med det mest overbevisende og velbegrunnede innlegget. Det blir dermed Tingvellir. Takk for alle forslag og all hjelp. It goes to prove that forum.gamer.no is the best forum in Norway. Måtte si det på engelsk da det høres bedre ut på nevnte språk en norsk. Endret 20. april 2009 av Snorre Lenke til kommentar
Error Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Foretrekker Vanaheim. (Uten r) Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Vanarheim er så vel ikke noe kapitalistisk over! Det minner meg om noen som vandrer hjem! En som vandrer hjem til folket. En soial damokrat. Som hører på folket. Endret 20. april 2009 av Nøtte Lenke til kommentar
Error Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Vandrar heim Kanskje derfor du forbinder det med å vandre hjem Endret 20. april 2009 av Error Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Brukeren med flosshatt-avatar kom med det mest overbevisende og velbegrunnede innlegget. Det blir dermed Tingvellir. Takk for alle forslag og all hjelp. It goes to prove that forum.gamer.no is the best forum in Norway. Måtte si det på engelsk da det høres bedre ut på nevnte språk en norsk. "Yay people are paying attention to me!" Endret 20. april 2009 av Flosshatt Lenke til kommentar
Error Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Flosshatt, flosshatt, flosshatt! Forresten, jeg trenger inspirasjon: Spørsmålet er: Hvordan tror du verden vil se ut om 20 år? (Stikkord) Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Vannturheim Gottenstat Grietfrod Demikrotsia Viktungheim Tongurheim Endret 20. april 2009 av lolidude Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Heim er også en plass og bo. Vanar (vaner) lar folket få ha sine vaner. En liberal stat med andre ord! En stat som er Soial der lederene vandrer hjem snakker med folket hører på vanene deres og bestemmer ut i fra det! Vanar (som i vandrer) Gir assosiasjoner til ting i konstant bevegelse! Utvikling. Folket bestemmer utviklingen! Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Flosshatt, flosshatt, flosshatt! Forresten, jeg trenger inspirasjon: Spørsmålet er: Hvordan tror du verden vil se ut om 20 år? (Stikkord) Tatt helt over av den øverste eliten så vi kan gjøre opprør og så skjer det samme som skjedde med eliten da med oss. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Heklind Snhilen Orgrund Ernosgand Noasgard Lenke til kommentar
Error Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 En litt interessant artikkel jeg fant på det store vide nettet: http://www.aftenposten.no/amagasinet/article1187802.ece (Wall of text crits you for 3425632 damage! Ouch, that hurts!) Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Flosshatt, flosshatt, flosshatt! Forresten, jeg trenger inspirasjon: Spørsmålet er: Hvordan tror du verden vil se ut om 20 år? (Stikkord) Yey! - Kapitalisme - Patriot Act - ACTA - EU - Krig - Terror - FrP - Miljøet dette er ting som kjem til å utvikle framtida, og så kan du vel sjølv tenke deg korleis desse tinga kjem til å utvikle seg. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 HeklindSnhilen Orgrundsgard Ernosgand Noasgard Modified Gardheim Lenke til kommentar
Error Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 *Kremt* Brukeren med flosshatt-avatar kom med det mest overbevisende og velbegrunnede innlegget. Det blir dermed Tingvellir. Takk for alle forslag og all hjelp. It goes to prove that forum.gamer.no is the best forum in Norway. Måtte si det på engelsk da det høres bedre ut på nevnte språk en norsk. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Hva er et bra landsmotto for en demokratisk og liberal stat? Den skal være på engelsk og ikke være på mer enn en setning (ikke for lang setning heller. Begrenset med plass). Tenker noe i linjene: "Freedom and civil rights before state control." Endret 20. april 2009 av Snorre Lenke til kommentar
Laland Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Krageroen.. Det skal jeg bruke selv, hvis det noen gang blir aktuelt. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Tingvellir FTW. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Freedom is not the choice - it is a choice. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Hva er et bra landsmotto for en demokratisk og liberal stat? Den skal være på engelsk og ikke være på mer enn en setning (ikke for lang setning heller. Begrenset med plass). Tenker noe i linjene: "Freedom and civil rights before state control." '' Democrazy or death '' Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå