Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men jeg kan ikke vite om det du postet er det som sto der. Det står ikke noe som kan opplyse meg om det.

Men, finn det samme bildet som utgangspunkt! Det hadde vært moro. :)

Jeg opplyste deg i posten min med link til mitt forrige innlegg om at jeg hadde gjort det du forespurte i ditt inlleg. Ergo: you fail.

Tema: WIN!

Lenke til kommentar

Sånn rotehoder, nå har den allmektige Error laget en oppgave til dere som er under Kreativitet delen av forumet. Gå dit og bruk deres fotoshop skills på bildet jeg har lagt ut. NÅ! Og ikke mer diskusjon, vi kan kjøre denne konkurransen flere ganger.

Lenke til kommentar

Ok greit. Jeg kan ta lederskap i dette, jeg finner et tema, hva dere skal lage og sette regler. Greit? Jeg er forresten ikke med i konkuransen da siden jeg ikke kan, har andre ting som må komme før akkurat dette, har andre ting å produsere for å si det sånn. Å jeg er forresten ekstremt dreven innen photoshop og ville derfor med 99.9% sjanse vunnet.

Lenke til kommentar

Fall til ro og hør etter. Deres barmhjertige, gode og altvitende enehersker Snorre ønsker deres oppmerksomhet. Jeg har planer om å begynne å spille et web-basert nettspill (tekst og bilder) som heter NationsState. Spillet går kort og greit ut på å styre politikken til et fiksjonelt land man selv oppretter. Basert på ting som økonomisk situasjon, menneskerettigheter etc blir nasjonen vurdert og man får en poengsum.

Problemet er dog at jeg ikke eier fantasi. Jeg kommer rett og slett ikke på noe godt navn jeg kan ha på nasjonen min. Derfor ønsker jeg at dere brukere skal komme med gode forslag! Jeg vil helst ikke ha useriøse forslag innvolverende banneord, navn på kjønnsorganer eller andre ulumskheter. Nasjonen skal være en del av nord-europa. Så bruk gjerne europeisk-inspirerte navn. :)

Lenke til kommentar
Et enkelt kjapt seriøst forslag fra min side er: Vanaheimir

Godt forslag forsåvidt. Det var ledig også. Om det ikke kommer andre bedre forslag går jeg for Nøtte sitt forslag, eller en variant av denne. :)

Norge ble kalt (Ultima) Thule. Det er jo ganske kult etter min mening.

Edit: Lakus, da kan han vel egentlig bare kalle det Atsjonas ;)

Thule var desverre tatt. Men godt forslag. :)

- Natsjonas

- Det siste ordets nasjon (en fristat)

Jeg er egentlig blank, men måtte bare få inn Natsjonas smile.gif

Artig forslag, om en litt intern. Forslaget tas til vurdering.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...