Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det koster 7k om du laster det ned direkte fra www.adobe.com og litt over 8k om du vil ha pakken tilsendt.

Om du vil ha hele Photoshop master collection så koster det deg 33k med pakke og 26k med nedlastning!

Spørsmålet er jo om dere vil ha en komurranse som går ut på fargelegging eller kunsterisk frihet.

Kunstnerisk frihet... Fargelegging kan være kunstnerisk frihet og...

Lenke til kommentar

Det er søren meg sjukt..

Uansett, selv om jeg ikke selv skal være med støtter jeg ideen om "Velg ett bilde og la deltagerene gjøre det de vil med det." og se hvem som får kulest resulatat til slutt. (Forumfolket som bestemmer)

Moderatorer har ikke lov til å lese det under :ph34r:

Skjul
Denne konkuransen hører jo egentlig til i kreativitet, men jeg råder dere til å ikke poste der siden det er så godt som null aktivitet på det forumet. (Totalt 3 tråder.)
Endret av Error
Lenke til kommentar
Denne konkuransen hører jo egentlig til i kreativitet, men jeg råder dere til å ikke poste der siden det er så godt som null aktivitet på det forumet. (Totalt 3 tråder.)

Nettopp derfor det burde postes der; for å tiltrekke mer oppmerksomhet mot kategorien.

Lenke til kommentar

Er det greit at jeg skylder på dere når læreren spør hvorfor jeg ikke har gjort lekser? *Sett inn plystrende smiley her*

Edit: Som dere vil, men det er nok bare SO1 lesere som kommer til å stemme de første gangene, noe som forsåvidt er greit :)

Endret av Error
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...