Lakus Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Hjertet mitt blør for de som tror de vil ha noen sjans i å vinne når de ikke har tatt i PS før. Med mindre de er svært kunstnerisk begavet vil det være det samme som å stumpe inn i en dyp og mørk skog, og kun ha luktesansen å orientere seg etter. Oh, og med kumøkk på bakken overalt. Man kan være så kunstnerisk som bare det; det hjelper deg ikke i photoshop med mindre du har en god mus og mad skillz ^_^ Vel. Jeg har selv tegnet i Paint på laptopper med greit resultat, så jeg vil tro en person med rimelig kunstneriske evner og en hvilken som helst mus vil kunne gjøre noe som kan iallefall kalles gjennomsnittlig. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Hvor pinlig er det ikke å bli opplært av en 11åring i basic dataferdigheter Lenke til kommentar
Laland Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Å kunne tegne i paint er ikke som photoshop. Paint er liiitt simplere. Med en veldig god margin. Du har forøvrig rett angående retningslinjene over her, og ja, retningslinjene gjelder over PM også. (ment til Lakus) Lenke til kommentar
Essem Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Vel. Jeg har selv tegnet i Paint O store Lakus har usannsynlige ferdigheter og klarer å tegne i Paint. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 er det noen vits i en amatør som meg (har lekt litt i elements) å laste ned CS* eller trenger jeg ikke alle de funksjonene CS* har, og kan kjøpe ps elements lovlig istedet? Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Men hva blir det til? Skulle vi prøve å gjennomføre dette eller faller det bare bort? Ingen som så denne kanskje:-) Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 RoR: Når det kommer til photoshop har jeg den lovlige versjonen, ettersom vi fikk installert hele adobe cs3 collection da vi begynte på mk Det er godt å høre. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Stakkars Nøtte! Noen får starte en tråd slik at det blir litt mer organisert, og SO igjen blir generell chat. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Men hva blir det til? Skulle vi prøve å gjennomføre dette eller faller det bare bort? Ingen som så denne kanskje:-) Joda, det skal bli noe av. Lenke til kommentar
Error Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Jeg laster skjeldent ned ting selv (av og til, men nesten aldri,) men jeg må si at jeg selv lastet ned photoshop. Det som er grunnen er at produktet er så latterlig dyrt. Jeg har overhodet ikke mulighet til å betale så mye penger det er snakk om for et program jeg bruker så skjeldent. Hvis du derimot er 26 år og mest sannsynlig har en fin jobb blir det mye enklere å skaffe de pengene, men, for min del er det en utgift jeg ikke kommer til å ta. Det samme gjelder forsåvidt Office pakken. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Så klart skal vi gjennomføre, jeg er med selv om jeg så vidt har knottet litt rundt på CS3 før. Men kanskje vi skal lage en egen tråd? Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Jeg kommer til å kjøpe meg Photoshop når økonomien blir mer stabil enn det den har vært de 4 siste årene. (min personlige allså) Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Så det vi trenger et et enkelt men ikke alt for enkelt tema som vi kan gjøre noe med slik at vi kan starte... Ut ifra denne sangen kan deltakerne tegne sin tolkning, sitt inntrykk, bilde, eller følelse. Et bilde som da har et grunnfeste i moralen til sangen eller hva slags følelse/whatever du får av sangen. Det er ingen regler for hva man kan tegne eller like best. Alle er forskjellige. En avstemning vil jo da selvfølgelig være mest passende, og en liten forklaring på hvorfor bildet ble som det ble hadde vært fint. Ok, I think I don't get sth. He was released from prison so what he's affraid of? He had to carry his release forms with him and show 'm in every city. But then of course the citizens condemned him as a thief right away even though he had served his time, so he was still an outcast. So he destroyed his release forms and started a new life under a false name, but not showing the release forms was against the law so if they'd identify him he would be sent to prison again. In this scene another man is accused of being him so he has to make a moral decision. Det er iallefall mitt forslag. Det er 100% nøytralt ettersom alle har samme utgangspunkt, men alle kan utfolde seg på hver sin måte. Imithinkingtoohard? Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Selvsagt blir det noe. Jeg må bare få unna nedlastinga og jeg skal vise dere det beste bildet evah! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Photoshop er ikke dyrt. Legg ut 20 000 for Maya som meg du så kan vi snakke om dyrt. Endret 20. april 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Sorry Lakus, men jeg synes det blir for fritt. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 iharal3, regner såklart med at det er trial-versjonen av Photoshop som Adobe selv har lagt ut du laster ned. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Vi må bare ha et enkelt tema egentlig så star man ganske fritt til å gjøre det man vil er det jeg tenker Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Photoshop er ikke dyrt. Legg ut 20 000 for Maya du så kan vi snakke om dyrt. Så ingenting er dyrt om det finnes noe dyrere? Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 iharal3, regner såklart med at det er trial-versjonen av Photoshop som Adobe selv har lagt ut du laster ned. Selvsagt Nooooooot! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå