Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Hjertet mitt blør for de som tror de vil ha noen sjans i å vinne når de ikke har tatt i PS før. Med mindre de er svært kunstnerisk begavet vil det være det samme som å stumpe inn i en dyp og mørk skog, og kun ha luktesansen å orientere seg etter. Oh, og med kumøkk på bakken overalt.

Man kan være så kunstnerisk som bare det; det hjelper deg ikke i photoshop med mindre du har en god mus og mad skillz ^_^

Vel. Jeg har selv tegnet i Paint på laptopper med greit resultat, så jeg vil tro en person med rimelig kunstneriske evner og en hvilken som helst mus vil kunne gjøre noe som kan iallefall kalles gjennomsnittlig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711
Men hva blir det til? Skulle vi prøve å gjennomføre dette eller faller det bare bort?

Ingen som så denne kanskje:-)

Joda, det skal bli noe av.

Lenke til kommentar

Jeg laster skjeldent ned ting selv (av og til, men nesten aldri,) men jeg må si at jeg selv lastet ned photoshop. Det som er grunnen er at produktet er så latterlig dyrt. Jeg har overhodet ikke mulighet til å betale så mye penger det er snakk om for et program jeg bruker så skjeldent. Hvis du derimot er 26 år og mest sannsynlig har en fin jobb blir det mye enklere å skaffe de pengene, men, for min del er det en utgift jeg ikke kommer til å ta. Det samme gjelder forsåvidt Office pakken.

Lenke til kommentar
Så det vi trenger et et enkelt men ikke alt for enkelt tema som vi kan gjøre noe med slik at vi kan starte...

Ut ifra denne sangen kan deltakerne tegne sin tolkning, sitt inntrykk, bilde, eller følelse. Et bilde som da har et grunnfeste i moralen til sangen eller hva slags følelse/whatever du får av sangen. Det er ingen regler for hva man kan tegne eller like best. Alle er forskjellige. En avstemning vil jo da selvfølgelig være mest passende, og en liten forklaring på hvorfor bildet ble som det ble hadde vært fint.

Ok, I think I don't get sth. He was released from prison so what he's affraid of?

He had to carry his release forms with him and show 'm in every city. But then of course the citizens condemned him as a thief right away even though he had served his time, so he was still an outcast. So he destroyed his release forms and started a new life under a false name, but not showing the release forms was against the law so if they'd identify him he would be sent to prison again. In this scene another man is accused of being him so he has to make a moral decision.

Det er iallefall mitt forslag. Det er 100% nøytralt ettersom alle har samme utgangspunkt, men alle kan utfolde seg på hver sin måte.

Imithinkingtoohard?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...