iharal3 Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Startet photoshop nedlastinga nå. Kommer sikkert til å måtte spørre om hjelp her i morgen ettersom jeg aldri har klart å extracte en WinRAR fil :/ Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Du trenger egentlig ikke CS4, er bare nye avanserte greier. Jeg klarer meg helt fint med CS3. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Hjertet mitt blør når jeg hører at dere stjeler Photoshop og lignende programmer. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Jeg ler av at iharal3 ikke klarer å høyreklikke og trykke "extract here". Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Hva er det for en konkurranse det snakkes om? Jeg hører det har med Photoshop å gjøre, så jeg må skaffe meg det. Er det CS4 som gjelder? Uten at jeg aner hva det betyr. Det var et forslag fra min side om å ha en photoshop konkuranse. Der vi lager/tegner noe i photoshop (samma hvilken versjon) Så nå driver vi å diskuterer detaljene rundt det hva første tema skal være også videre. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Hjertet mitt blør for de som tror de vil ha noen sjans i å vinne når de ikke har tatt i PS før. Med mindre de er svært kunstnerisk begavet vil det være det samme som å stumpe inn i en dyp og mørk skog, og kun ha luktesansen å orientere seg etter. Oh, og med kumøkk på bakken overalt. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Kult. Jeg er med. Jeg har aldri rørt Photoshop, så dette kan bli gøy. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Må kopiere rettningslinjene nå, litt for løst. Det er ikke tillatt å stille spørsmål, eller bidra med informasjon som kan lede til piratkopiering. Dette gjelder informasjon om cracks, serial key-generatorer, iso/image-filer og lignende. Etiske debatter rundt emnet piratkopiering er imidlertid lov. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Jeg ler av at iharal3 ikke klarer å høyreklikke og trykke "extract here". Jeg har jo klart å trykke på det. Men det er alt som kommer etterpå jeg ikke klarer.. Jeg ler av at iharal3 ikke klarer å høyreklikke og trykke "extract here". Jeg har jo klart å trykke på det. Men det er alt som kommer etterpå jeg ikke klarer.. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Så det vi trenger et et enkelt men ikke alt for enkelt tema som vi kan gjøre noe med slik at vi kan starte... Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 RoR: Når det kommer til photoshop har jeg den lovlige versjonen, ettersom vi fikk installert hele adobe cs3 collection da vi begynte på mk Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Kan vi ikke se på tegneegenskaper denne runden? Alle tegner en fin tegning og fargelegger, redigerer til krampa tar dem? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Hjertet mitt blør for de som tror de vil ha noen sjans i å vinne når de ikke har tatt i PS før. Med mindre de er svært kunstnerisk begavet vil det være det samme som å stumpe inn i en dyp og mørk skog, og kun ha luktesansen å orientere seg etter. Oh, og med kumøkk på bakken overalt. Jeg tror da ikke jeg har noen sjanse til å vinne. Jeg er med på alt som er gøy, og det blir gøy selv om jeg aldri har brukt Photoshop. Det viktigste er å delta. Selvfølgelig vinner jeg, dette er en del av en nøye utspekulert utsykningsprosses. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Jeg syns jeg har prøvd Photoshop en gang før. Det ble meget komplisert og jeg gikk fort tilbake til å tegne hunder og katter i paint. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Retningslinjene gjelder på PM også. Endret 20. april 2009 av drugiS Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 MSN, da Hva er MSN'en din, iharal3? Send PM Lenke til kommentar
Laland Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Hjertet mitt blør for de som tror de vil ha noen sjans i å vinne når de ikke har tatt i PS før. Med mindre de er svært kunstnerisk begavet vil det være det samme som å stumpe inn i en dyp og mørk skog, og kun ha luktesansen å orientere seg etter. Oh, og med kumøkk på bakken overalt. Man kan være så kunstnerisk som bare det; det hjelper deg ikke i photoshop med mindre du har en god mus og mad skillz ^_^ Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Må kopiere rettningslinjene nå, litt for løst. Det er ikke tillatt å stille spørsmål, eller bidra med informasjon som kan lede til piratkopiering. Dette gjelder informasjon om cracks, serial key-generatorer, iso/image-filer og lignende. Etiske debatter rundt emnet piratkopiering er imidlertid lov. Ingen her har vel egentlig gitt noen informasjon om hvor det kan skaffes, utenom at det finnes på internett - noe som er rimelig påenbart. åpenbart. Og om ikke det skal kunne snakkes om f.eks WinRar og andre programmer er jeg redd for at mer eller mindre alle tekniske diskusjoner på forumet må stenges i samme slengen, da de alle inneholder informasjon som kan brukes til piratkopiering og lovbrudd. Så lenge vi holder oss unna å hinte til hvor det kan lastes ned eller direkte hvordan er det et åpent samtaleemne. For om det ikke er det vil mer eller mindre alle diskusjoner som omhandler data være stengbare. My 2 cents. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Men hva blir det til? Skulle vi prøve å gjennomføre dette eller faller det bare bort? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå