- FuzioN Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Ehtram, hvis du skal ha ny, MÅ du ha et bilde av deg selv i den. 878 GET! Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 (endret) Tror ikke det HCG, for jeg nekter å "gå" rundt med en avatar av meg selv, så det hadde iallefall blitt noe fra dette fantasi universet jeg lever i Endret 19. april 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Når jeg tenker meg om er det kanskje ikke så lurt. Tenk på alle pedofile folka på nettet! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Nå er vel Ehtram over pedofil grensen, du derrimot, du må passe deg Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Her er ikke Laland så tøff. Lenke til kommentar
Error Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Du får ikke lov til å bytte Ethram! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 (endret) 360 > PS3. Jeg kommer ikke på et eneste eksklusivt PS3-spill som gjorde den verdt pengene jeg ga for den. Storebror har den nå. Edit: -Eplefe Endret 19. april 2009 av Zealuu Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 (endret) HCG: Det er ikke noe særlig snilt å lete frem gamle saker om andre brukere, for å så bruke det mot dem. Error: Det jo fint med litt forandring i blandt er det ikke? Endret 19. april 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Kansje jeg også skulle byttet, men vet ikke helt hvilken jeg skulle hatt da. men hvilket tema skal du ha da GV? Blir vel noe Doctor Who sikkert Men inntill jeg har funnet ut, så blir det denne. Kjekt at folk ikke vil at vi skal bytte avatar da. Lenke til kommentar
Error Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Forandring fryder som oftest, men ikke alltid. Du får ikke lov! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 360 > PS3. Jeg kommer ikke på et eneste eksklusivt PS3-spill som gjorde den verdt pengene jeg ga for den. Storebror har den nå. Edit: -Eplefe LBP. Har Zealuu hatt noen bra spill da? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 (endret) Rider of Reason, jeg savner episke nattahilsener. Sorry, var ikke meningen å glemme hilsenen til dere. Men nå var det akkurat det jeg gjorde. Den neste kommer så fort jeg får ånden over meg. Endret 19. april 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Ingen pedofile damer her? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 In Stuttgart, Germany, a court judge must decide on a case of honorable intentions in a situation where a man hired his neighbor to get his wife pregnant. It seems that Demetrius Soupolos, 29, and his former beauty queen wife, Traute, wanted a child badly, but Demetrius was told by a doctor that he was sterile. So, Soupolos, after calming his wife’s protests, hired his neighbor, Frank Maus, 34, to impregnate her. Since Maus was already married and the father of two children, plus looked very much like Soupolos to boot, the plan seemed good. Soupolos paid Maus $2,500 for the job and for three evenings a week for the next six months, Maus tried desperately, a total of 72 different times, to impregnate Traute. When his own wife objected, he explained, “I don’t like this any more than you. I’m simply doing it for the money. Try and understand.” When Traute failed to get pregnant after six months, however, Soupolos was not understanding and insisted that Maus have a medical examination, which he did. The doctor’s announcement that Maus was also sterile shocked everyone except his wife, who was forced to confess that Maus was not the real father of their two children. Now Soupolos is suing Maus for breach of contract in an effort to get his money back, but Maus refuses to give it up because he said he did not guarantee conception, but only that he would give an honest effort. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 @Ehtram, fikk liksom aldri svar fra deg Hvilke psp spill har du? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 (endret) Bah, sakte men sikkert så blir fler og fler programmer i Win7 hos meg bugga, og systemet blir mer og mer ustabilt Føler så lite for å kjøre recovery og ikke kunne overføre alt av filer. Endret 19. april 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Ikke så utrolig mye at det gjør noe, men gta og litt forskjellig egentlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå