Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Da var jeg hjemme igjen fra Dansmark. Natten i natt var helt jævelig, jeg sov mellom to og tre timer, ble sprayet ned med kakaokrem som var utgått på dato, fikk tusjbart og -skjegg og fikk barbert bort halve det ventre øyenbrynet, alt dette mens jeg sov. Jeg ser helt jævlig ut, og føler meg voldtatt. Noen som vet hvor lang tid det tar før de jævla hårene vokser ut?

Velkommen hjem, Mokko :) Jeg la deg til på PSN. Hvilke spill har du?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
For noen snille folk da. Hadde blitt skikkelig sur på de.

Vi lå på 15-mannsrom, og det samme skjedde med omtrent 10 av de 15, bortsett fra øyenbrynet som bare skjedde med meg. Saken er at det er et par to-tre drittunger som alltid holder på sånn, og vi ble alle dritsure på dem. Men, å ta igjen med vold er bare dumt (ok, vi orket ikke å ta igjen med vold), de styggingene fikk rydde, vaske og pusse hele det store, bedritne, og kremdynka rommet vårt.

Btw, jeg spilte bort ca 500 kr på danskebåten. :D

Lenke til kommentar

Vi sov på 4 manns-rom i Danmark på fotballtur. De tre jeg sov på rom med kjøpte masse AXE som de sprayet overalt på rommet og tente på. De sprayet ned et helt bordben så hele benet sto i flammer. Det luktet ganske skarpt der etter hvert. De måtte ringe hjem og det ble masse styr. Han ene begynte å grine. :lol:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Mkaay HCG, nå får vi se hvordan denne versjonen blir :)

Edit: Hvorfor skal du ha en ps2 med?

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar
For noen snille folk da. Hadde blitt skikkelig sur på de.

Vi lå på 15-mannsrom, og det samme skjedde med omtrent 10 av de 15, bortsett fra øyenbrynet som bare skjedde med meg. Saken er at det er et par to-tre drittunger som alltid holder på sånn, og vi ble alle dritsure på dem. Men, å ta igjen med vold er bare dumt (ok, vi orket ikke å ta igjen med vold), de styggingene fikk rydde, vaske og pusse hele det store, bedritne, og kremdynka rommet vårt.

Btw, jeg spilte bort ca 500 kr på danskebåten. :D

Er nå bra de måtte rydde og alt mulig :D Men hva med å snike seg inn til de hjemme når de sover og ta barbere vekk det ene øyebrynet på de der.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Det var ment som PS3 :D Setter stooor pris på det :)

Er ikke vant til å håndtere så små ting, får se hvordan det går.

(See what i did there :ph34r: ?)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...