Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, å skjære en hel sjanger over samme kam som "skrikelyder" blir jo strengt tatt direkte idiotisk, og akkurat like mye behovet for å enten være som alle andre eller desperat skille seg ut som det de aller fleste andre driver med (inkludert gruppen du kritiserer).

Lenke til kommentar

Når du påpeker det ser jeg vel egentlig at du har rett, så jeg får vel bare legge med flat for det. Jeg må likevel si at jeg synes mye av det som er mer heavy enn f.eks. Metallica egentlig bare er vondt å høre på, og jeg har litt vansker med å skjønne hvordan noen kan like det, men, smaken er som baken - Den er delt.

Lenke til kommentar

Behagelig O.O Vel, jeg gjentar meg selv og sier "Smaken er som baken på et massakrert offer, den er så til de grader delt!"

Forresten, en kommentar fra Youtube som jeg er ganske enig i "plus they look like Jawas which is pretty funny :) " ^_^

Lenke til kommentar

Da var jeg hjemme igjen fra Dansmark. Natten i natt var helt jævelig, jeg sov mellom to og tre timer, ble sprayet ned med kakaokrem som var utgått på dato, fikk tusjbart og -skjegg og fikk barbert bort halve det ventre øyenbrynet, alt dette mens jeg sov. Jeg ser helt jævlig ut, og føler meg voldtatt. Noen som vet hvor lang tid det tar før de jævla hårene vokser ut?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...