lolidude_InnleggNO Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Jeg har lyst til slette masse på dataen. Noen tips? (Ting som gjør det enklere/fortere eller noe annet). Hva gjør egentlig CCleaner? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Altså, jeg har like lite respekt for de som hører på heavy fordi det er heavy som jeg har for de som kaller det skrikelyder. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Skjer people? Jeg derimot gruer meg til imorgen, men samtidig gleder meg. Lenke til kommentar
Error Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Altså, jeg har like lite respekt for de som hører på heavy fordi det er heavy som jeg har for de som kaller det skrikelyder. Hva mener du? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 FUCKDAMN! Nå nekter lyden og skru seg ned! Når jeg klikker på ikonet så loader det i ett sekund så gjør den ikke noe. Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Shepards Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Lolidude: Ccleaner fjerner bare sånne småting som feil i registry, ting som er igjen etter du har avinnstalert stuff og lignende .. Men alikevel er det et uber program Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Ble veldig skyete ute nå her. Var jo nettopp sol og skyfritt jo. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Vel, å skjære en hel sjanger over samme kam som "skrikelyder" blir jo strengt tatt direkte idiotisk, og akkurat like mye behovet for å enten være som alle andre eller desperat skille seg ut som det de aller fleste andre driver med (inkludert gruppen du kritiserer). Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Lolidude: Ccleaner fjerner bare sånne småting som feil i registry, ting som er igjen etter du har avinnstalert stuff og lignende .. Men alikevel er det et uber program Hmmm... Er det vannskelig og bruke? Har ikke lyst til og slette små filer jeg trenger. Ble veldig skyete ute nå her. Var jo nettopp sol og skyfritt jo. Her og. Lenke til kommentar
Error Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Når du påpeker det ser jeg vel egentlig at du har rett, så jeg får vel bare legge med flat for det. Jeg må likevel si at jeg synes mye av det som er mer heavy enn f.eks. Metallica egentlig bare er vondt å høre på, og jeg har litt vansker med å skjønne hvordan noen kan like det, men, smaken er som baken - Den er delt. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Hihi, noe sier meg at Error ikke vil like Sunn O))). ^_^ Lenke til kommentar
Licht Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Jeg er personlig veldig selektiv på all musikken min, uansett sjanger, og jeg tar det ikke etter artist en gang. Det er såvidt jeg tar det på album. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Sunn O? http://www.last.fm/music/Sunn+O))) Jeg synes det er behagelig. Blir for sært for mange. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Jeg så Sunn O))) live i domkirken. Det var det nærmeste jeg har vært til en religiøs opplevelse i en kirke. Lenke til kommentar
Error Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Behagelig O.O Vel, jeg gjentar meg selv og sier "Smaken er som baken på et massakrert offer, den er så til de grader delt!" Forresten, en kommentar fra Youtube som jeg er ganske enig i "plus they look like Jawas which is pretty funny " ^_^ Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Da var jeg hjemme igjen fra Dansmark. Natten i natt var helt jævelig, jeg sov mellom to og tre timer, ble sprayet ned med kakaokrem som var utgått på dato, fikk tusjbart og -skjegg og fikk barbert bort halve det ventre øyenbrynet, alt dette mens jeg sov. Jeg ser helt jævlig ut, og føler meg voldtatt. Noen som vet hvor lang tid det tar før de jævla hårene vokser ut? Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 (endret) For noen snille folk da. Hadde blitt skikkelig sur på de. Endret 19. april 2009 av GhostViper Lenke til kommentar
Licht Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Tar nok mellom noen uker og noen måneder å få et troverdig øyebryn, Mokko, alt etter som hvordan hårene dine er rent genetisk. Forøvrig litt bastardous gjort av gjengen din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå