iharal3 Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Ja, jeg er jo ganske awesome. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Hallo. Når har jeg kommet ned fra fjelltur. Ganske deilig. Kanskje jeg ble brun og i den fine solen. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 iharal3: Jeg mente den gamle, røde avataren din. Gears tror jeg det var. Den var awesome. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Ia! Ia! Cthulhu fhtagn! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Tai fra gears 2 mener du HCG? jappsen med tatoveringer? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Zealuu har halsbetennelse og fikk penicilin. Jeg kan SE at drøvelen hans er opphovnet. Da har man ventet for lenge med å gå til legen. Så... I morgen må jeg bestille legetime, for han har sikkert smittet meg og. Ellers lager jeg middag. Biffsnadder med pommes frites og skinkeboller, yay. ^_^ -Eplefe Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Er litt usikker på hvem han mener. Her er alle avatarene jeg har hatt: Tai Kaliso fra Gears. Che Guevara. Gammel dame. X-men dame. Ingen har noe rødfarge ved seg og i hvertfall ikke røde øyner. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Er litt usikker på hvem han mener. Her er alle avatarene jeg har hatt: Tai Kaliso fra Gears. Che Guevara. Gammel dame. X-men dame. Ingen har noe rødfarge ved seg og i hvertfall ikke røde øyner. Tai Kaliso - Skift tilbake til den avataren! Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Hva er det folket holder på med nå? Jeg Cloud Connected Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Hva er det folket holder på med nå? Jeg Cloud Connected FUCK! Jeg så ikke att det var en spotify link så du ødela slayeren min Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Fint det Ikke noe som ødelegge for en Slayer sang med In Flames Lenke til kommentar
Error Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 (endret) Samme skjedde med meg :wacko: Edit: Gormers, jeg liker spillelista di:D Dvs. det meste av den. Endret 19. april 2009 av Error Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Beste sammleplaten ever! http://open.spotify.com/user/lolidude/play...Uow4vujlMERiRI9 ZALGO COMES! CHTULU CHTULU CHTULU Lenke til kommentar
Error Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 I wish I had an angel er episk! Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 I wish I had an angel er episk! Untatt den da <_< Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Den er jo blant de beste Nightwish sangene. jaja Alle har forskjellig smak. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 At det er en av de beste Nightwishsangene sier mer om bandet enn om kvaliteten på sangen. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Den er jo blant de beste Nightwish sangene. jaja Alle har forskjellig smak. Slutt og være så vannskelige! Jeg prøver bare og passe inn Lenke til kommentar
Error Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Passe inn? Skal du også høre på heavy-musikk fordi de andre gjør det? Det som er så tragisk på skolen er at før hørte ALLE på Rap/R&B og kun det, og de som ikke gjorde det ble "ledd" av. Nå hører ALLE på metallica ++ heavy og kun det, og de føler at de er så utrolig modne siden de har vokst fra denne barnslige "listepopen" og har begynt å høre på det alle andre hører på. De som hører på litt flere enn en sjanger blir fortsatt sett på med litt rare blikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå