Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Neida, har vel egentlig ikke så mye å klage på. Har fri og greier ihvertfall.

 

Hvis du lurer så fikk jeg ikke vite at det var noen fest før i dag, ingen hadde sagt noe til meg. Så liker jeg ikke så godt fyren som har fest heller, men jeg har kjent han i alle år siden barneskolen. Vet ikke om han føler det sånn med meg nå og (har noe imot meg), men i alle fall føler jeg det hadde blitt litt akward å spørre han.

 

Anyway, nå føler jeg ikke for å spille noe som helst i det hele tatt, selv om jeg er halvveis igjennom bully, far cry 2, okami, zack and wiki, og hotel dusk. Nå bare sitter jeg her 8D

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Go get laid gutta!

 

Synd du ikke liker verten da, spesielt siden du kjenner han fra barndommen.

Føler akkurat det samme ang. spill.... spiller som regel det meste halvferdig, så blir jeg lei.

 

Synd ikke de nye final fantasy-spillene kommer til PC da, selv om jeg fortsatt mener FFVIII og FIX er de beste :)

 

Nesumar

Lenke til kommentar

Ye, føler for å skrive litt mer om han, men vil ikke gå inn på det pga folk som kan se hva jeg har skrevet her på forumet osv.

 

Det nye final fantasy spillet kommer vel ikke før om en god stund, så da har du egentlig god tid til å få deg en xbox eller ps3. Hvis ikke du er en svoren pc gamer da, men ps3 er uansett en kjekk blu ray spiller... Anyway, hva gjør dere akkurat nå^^?

Ofte når det er sent så føler jeg for å gjøre noe skikkelig konstruktivt (i mine øyne), og sitter kanskje og tenker på noe når jeg skal sove. Men får seff aldri ut fingern. Jeg kunne ha lært litt mer piano, prøvd å lage en sang i fl-studio, lært meg game maker, laget en youtube film for dexter-presantasjonen min and so on. XD

 

Noen andre her som får geniale ideer når dere skal sove^^?

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Har ikke sovet skikkelig på 2 uker nå, så du får spørre de andre :)

 

Ang. konsoll så har jeg ingen og tror ikke jeg vil få en.

Er nok en svoren PCgamer ja, men også fordi at prisen er litt høyt, og spillene er ikke billige heller.

 

Men det nye God of War, og eventuelle FF spill har nesten hvert god nok grunn til å skaffe en PS3!

 

Akkurat nå ser jeg på Futurama, og skal straks til å se på Eagle Eye.

Har en slapp av helg siden de siste 2 ukene har vært et realt helvete.

Lenke til kommentar
Hvis du har lyst til å prøve dem dagen etterpå kan du vel ha en post-it lapp og penn ved siden av senga^^ Post-it funksjonen er noe av det som er det beste med windows 7/vista etter min mening^^

Haha bruker et program som heter Sticies til akkurat den funksjonen:-)

Kan synkronisere den med den bærbare så det er jo greit det ja:-)!

Lenke til kommentar
Synkronisering :blink:

Ja, er ganske mye mer praktisk det, men jeg er ofte allergisk mot små "tredjepartsprogrammer" til windows. Men høres ikke så dumt ut.

 

Kanskje jeg skulle fyre opp neste episode av Fringe :), forrige episode (ep11) tok helt av og var veldig underholdende.

Hmmm hva handler Fringe om da?

har hørt at dere snakker mye om det men har aldri liksom tenkt helt over å se det...!

Pleier å være skeptisk til 3'parts jeg og men overlever nok tror jeg...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...