Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva med Tamilene på Sri Lanka som vi diskuterte for en liten stund tilbake. De blir mer eller mindre jaktet på, torturert og drept i mangfold, men der var det ingen av oss, utenom noen få, som sa annet enn at det er synd de blir drept, men å demonstrere på måten de gjør er for dumt.

Atsjonas: 0,0000,01 av verden.

WoW... Jeg visste ikke at det gikk an å ha komma bakenfor et annet komma...

Da er ikke du smart...

Gullkorn. Komma bak komma er ... lulz :p

Lenke til kommentar

Da er ikke du smart...

Ærlig talt, komma bak komma er fy fy, det går ikke... Det finnes ikke et komma bak komma... Damn noen folk trenger å få seg hjerne altså...

Men du kan ikke si at jeg ikker er smart når jeg har en IQ (LES: Intelectual Quality) på 135, som da er 35 over normalen. Som igjen sikkert er 100 over din. Så jeg sier bare: Getabrain!

Edit: Skriveleif i intelectual...

Endret av Vaenas
Lenke til kommentar

Da er ikke du smart...

Ærlig talt, komma bak komma er fy fy, det går ikke... Det finnes ikke et komma bak komma... Damn noen folk trenger å få seg hjerne altså...

Men du kan ikke si at jeg ikker er smart når jeg har en IQ (LES: Intelectual Quality) på 135, som da er 35 over normalen. Som igjen sikkert er 100 over din. Så jeg sier bare: Getabrain!

Aldri hørt om ironi, vel?

Lenke til kommentar

Mensa så er det 150-160 man må ha da... Så nei har ikke høy nok for Mensa... Men onkelen min har det han har vel bortimot der et steds. Men det var offisiell IQ test fra Illvitt (Illustrert vittenskap).

Da er ikke du smart...

Aldri hørt om ironi, vel?

Ser du hvordan jeg skriver? Doh...

Lenke til kommentar

De nåværende Mensa kravene er 130-140. Illustrert Vitenskap IQ testen tok jeg også, der fikk jeg 142 i IQ, prøv deg på Mensa sin test du. Der fikk jeg bare 124 i IQ.

EDIT: Jeg la ikke merke til signaturen din før nå Vaenas, den var jo litt morsom da.

Endret av Genetics
Lenke til kommentar
IQ er ut. PQ (practical intelligens) er den nye tingen

Du mener vel praktisk kvalitet ikke praktisk inteligens.... Men du sier noe der IQ viser seg at ikke har så stor sammenheng med hvor bra man gjør det PQ som det heter har mer med det. (LES: PQ måles etter hvor arbeids villig personen er, og hvor effektiv h*n er.)

Edit: Glemte noe...

Endret av Vaenas
Lenke til kommentar

Kontakt legen din han vet kanskje, men de pleier å være unøyaktige... Siden de må bare bli vurdert fra personen, også pleier det å være sånn at man er mer effektiv en til vanlig når man tar en slik test.'

Edit: Vi fortsetter ikke med dette for snart føler jeg at jeg tråkker feil...

Endret av Vaenas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...