Lakus Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Big whoop. Jeg kjente dem ikke. Det er synd og dumt og alt det der, men inenrst inne bryr jeg meg egentlig ikke. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Kjente dem ikke jeg heller (vet hvem ihvertfall han ene var, though..) men du kan nå ihvertfall komme med litt sympati. Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 (endret) De ble brent opp? Selfølgelig led de, det må ha vært helt forjævlig. Nå kan vi ikke lure oss selv med å tro de fikk en enkel å rask død. Forbrennelse er den verste måten et menneske kan dø på, alle nervene skriker av smerte. Det er trist, men slik er livet, og som Lakus sier så bryr jo vi oss egentlig ikke, det er synd, men mesteparten vil ikke merke det engang. Endret 19. april 2009 av Genetics Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Skikkelig synd det som skjedde. Tenk å brenne ihjel? Forferdelig. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Falsk sympati er enda verre enn kynisme. Jeg ser på det sånn: Ja, det er forferdelig, de hadde mest sannsynlig familier, kanskje barn selv og de fortjente sikkert ikke å dø, men samtidig, dette har ingen innvirken på livet mitt whatsoever, så jeg ser ikke helt behovet for å bli lei meg. Folk dør. Forøvrig er Zealuu syk og hjemme fra jobb i dag. -Eplefe Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Må vært helt forferdelig, bare tanken på hvor vondt det gjør om du brenner deg på komfyren. Her er gradene temmelig mye høyere, og du dør ikke før alt hud er smeltet. Du kommer nok i sjokk før du dør dog. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Det er ikke sikket de brant opp. De kan ha blitt kvelt av røyk, og det skal visstnok ha vært festing der i gården så nervene var visst ikke helt på topp heller. Tviler på at de led noe særlig egentlig. Men, hvis det av en eller annen grunn er vanskelig for dere å komme med litt sympati skal jeg ikke prøve å påvirke dere - [sarcasm]det er jo tross alt bare to menneskeliv.[/sarcasm] Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Skal jeg lyve å si at jeg bryr meg? Er det noe bedre? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Det er ikke sikket de brant opp. De kan ha blitt kvelt av røyk, og det skal visstnok ha vært festing der i gården så nervene var visst ikke helt på topp heller. Tviler på at de led noe særlig egentlig. Men, hvis det av en eller annen grunn er vanskelig for dere å komme med litt sympati skal jeg ikke prøve å påvirke dere - [sarcasm]det er jo tross alt bare to menneskeliv.[/sarcasm] Mest sannsynlig døde de nok av en overdose carbonmonoxid, gitt. Det er den grunnen som gjør at de aller fleste dør i slike branner. Og tro meg, nervene dine våkner til når du brenner deg over hele kroppen. Uansett hvor full du er. Den røyken du stumpet på armen tidligere på kvelden er nada i forhold. Og ja, vet du, du kan fjerne de sarkasme-taggene. Det var bare to menneskeliv. Av over 4 milliarder. Get over it. Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 6 milliarder faktisk, men forstår kanskje litt Laland om han vet hvem det er. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Så bare det at det er "mer der det kommer fra" gjør det greit å bli fratatt noe? Jeg sier ikke at dette er verdens undergang; jeg sier ikke at dette vil påvirke dere; jeg syns bare det er uforståelig at dere ser på menneskeliv som noe så lite verdifullt. Men, hvis det er tankegangen deres, da skal jeg se meg for god til å diskutere her. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Wee. Vi jagde bort en moderator ^_^ Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Eplefe sa jo egentlig "fasitsvaret". Hvor mange er det som blir virkelig lei seg hvis 2 helt vilt fremmede mennesker dør? Sikkert rundt 1% av verden, om ikke mindre. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Hvis jeg - som holder meg oppdatert på verdensbasis - skulle blitt lei meg hver gang noen døde hadde jeg gått rundt og vært lei meg konstant. Jeg har nok med mine egne depresjoner, thankyouverymuch. -Eplefe Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Laland, det dør tusenvis av personer hver eneste dag, hvorfor skal vi se på akuratt disse livene som verdifulle? Tenker du på de andre tusen som dør hver eneste dag? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Atsjonas: 0,0000,01 av verden. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Dere burde for øvrig ta pause i diskusjonen nå, siden Eplefe gikk for å lage smoothies. Om nom. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Atsjonas: 0,0000,01 av verden. WoW... Jeg visste ikke at det gikk an å ha komma bakenfor et annet komma... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 (endret) Greit nok at de er døde og at det er personer der ute som nå sikkert har de rimelig ille pga det, men det påvirker ikke meg. Skulle jeg blitt lei meg for hver gang jeg hører om noen som dør ville jeg tatt selvmord for lenge siden. Det er jo det eneste en hører om. Kall det gjerne avstumping, takket være media blant annet. Om jeg hadde kjent noen som kjente de hadde jeg ordlagt meg annerledes for å være snill, men det er fremdeles ikke sikkert at jeg hadde brydd meg. Edit: En gutt ble jo stukket ned på Rykkinn for en liten stund siden. Rett i hjertet av bestekompisen sin. Jeg hadde møtt fyren og jeg kjenner to eller tre som kjente han sånn noenlunde, men jeg ble ikke lei meg av den grunn. Det var litt overasskende å høre at han var død, men det var egentlig det. Endret 19. april 2009 av Lakus Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Og hva med alle de tusen barna i Afrika som dør av mat-/drikkemangel? Vil jo si at det er ekstremt mange hakk værre en to folk som døde etter en fest full av drikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå