Kiruk Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Minner igjen om TwitterFox. Uverderlig for twitrere og gjør at jeg faktisk gidder å bruke saken. Legger til et lite ikon nederst til høyre som viser antall nye tweets, siste 20(?) tweets, 10sec pop up for hver nye tweet og en linje man selv kan twitre med. Lenke til kommentar
-ErlendA- Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 (endret) Hadde vært kult å spore opp IP-adressen hans. Shivers Endret 18. april 2009 av ErlendA Lenke til kommentar
Laland Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Han har rett til sin mening og vi trenger ikke henge ham ut. Vi holder oss for gode for det. Får heller se hva som blir svaret senere. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Herregud, folk som whiner over at nynorsk burde fjernes fra Gamer går meg kraftig på nervene <_< Deg og meg, Shampoo. Her er vi enige! Bortsett fra i disse tilfellene kommer du med rolige, gode argumenter, mens jeg blir mer i "piss off" humør. Herregud, folk som whiner over at nynorsk burde fjernes fra Gamer går meg kraftig på nervene <_< Er nesten bare en person da^^ Må nesten gi han kudos for å få hele forumet på nakken. Prøver du å si at han er den eneste personen som har klagd på nynorsk hos Gamer? Fail. Lenke til kommentar
-ErlendA- Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Jeg vil helst ikke lese meningen hans. ^_^ Lenke til kommentar
Laland Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 (endret) Bortsett fra i disse tilfellene kommer du med rolige, gode argumenter, mens jeg blir mer i "piss off" humør. Haha, med grønn skrift under avataren må jeg holde meg saklig. På Diskusjon eller hvilket som helst annet forum hadde jeg nok hatt en litt annerledes skrivemåte. For å putte det pent. Endret 18. april 2009 av Laland Lenke til kommentar
-ErlendA- Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Derfor suger det å være moderator. ^_^ Lenke til kommentar
Laland Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 (endret) Nuvel, det er et kompromiss jeg er villig til å gjøre. Moderatorer har krefter forbi hva dere kan forestille dere. Her på forumet. Endret 19. april 2009 av Laland Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Herregud, folk som whiner over at nynorsk burde fjernes fra Gamer går meg kraftig på nervene <_< Er nesten bare en person da^^ Må nesten gi han kudos for å få hele forumet på nakken. Tenkte på det samme når jeg så hva han skrev i dag. Men jeg fant ut at jeg hadde blitt litt for enasjert i den diskusjonen til at jeg gadd a skrive noe. Lenke til kommentar
-ErlendA- Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Lenge leve ytringsfriheten. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Der har vi det, ErlendA. Men for å hindre meg selv i å "gjøre en Lakus" legger jeg meg nå. Er jeg heldig er jeg oppe før fem-tiden. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 (endret) Prøver du å si at han er den eneste personen som har klagd på nynorsk hos Gamer? Fail. Jeg skrev nesten bare en person. PFFFfffail. Når jeg skrev på slutten så mente jeg han som startet den tråden^^ Endret 19. april 2009 av Gormers Lenke til kommentar
-ErlendA- Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Er det sånn at vi kan sjikanere når ingen passer på? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Vi passer alltid på. Alltid. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Hvis du leser dette Shampoo, sjekk "Gjett spillet"-tråden. Jeg vil vite om jeg har rett før jeg køyer! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Det var riktig! Din tur! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 (endret) Nei, satser på at dere klarer dere alene ut natta. God natt! Endret 19. april 2009 av Laland Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå