Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Herregud, folk som whiner over at nynorsk burde fjernes fra Gamer går meg kraftig på nervene <_<

Deg og meg, Shampoo. Her er vi enige!

Bortsett fra i disse tilfellene kommer du med rolige, gode argumenter, mens jeg blir mer i "piss off" humør.

Herregud, folk som whiner over at nynorsk burde fjernes fra Gamer går meg kraftig på nervene <_<

Er nesten bare en person da^^ Må nesten gi han kudos for å få hele forumet på nakken.

Prøver du å si at han er den eneste personen som har klagd på nynorsk hos Gamer?

Fail.

Lenke til kommentar
Bortsett fra i disse tilfellene kommer du med rolige, gode argumenter, mens jeg blir mer i "piss off" humør.

Haha, med grønn skrift under avataren må jeg holde meg saklig. På Diskusjon eller hvilket som helst annet forum hadde jeg nok hatt en litt annerledes skrivemåte. For å putte det pent. ;)

Endret av Laland
Lenke til kommentar

Er nesten bare en person da^^ Må nesten gi han kudos for å få hele forumet på nakken.

Tenkte på det samme når jeg så hva han skrev i dag. Men jeg fant ut at jeg hadde blitt litt for enasjert i den diskusjonen til at jeg gadd a skrive noe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...