Rider of Reason Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 (endret) Nøtte: Kjenner meg igjen der ja, men jeg fikk 6 et par ganger. Mattelærern likte meg aldri, siden jeg er en nåkså kunstnerisk/filosofisk type og heller foretrekker en god stil forran matte var han alltid mye strengere mot meg enn noen av de andre. Han likte meg ikke fordi jeg var god i matte, men ikke elsket det like mye som ham. Han var nesten sjalu kunne det virke. 6erne kom ikke før etter at jeg klagde. Edit: Tviler på at noen av dere har særere musikksmak enn meg. Endret 18. april 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
-ErlendA- Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 http://open.spotify.com/user/iharal3/playl...SgmIbmGIIIYlEPs Min første playlist. Edit: Har jeg rareste smaken ever ? Den listen der kan jo absolutt gå under kategorien "very decent" Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Edit: Tviler på at noen av dere har særere musikksmak enn meg. Try me. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 How do you propose I do that? Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Jeg hadde min egen måte å regne ut ting på som han ikke forsto så derfor likte ikke han meg. Min metode gikk fortere enn hans metode... Lenke til kommentar
Error Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Linky linky til din spilleliste! Her er min: http://open.spotify.com/user/bloodofcrom/p...SjdluvHNbE9P7Fy Tror de fleste vil like noe av det siden det er 90% veldig kjente låter. Hvis noen har noen ukjente, men gode band (ikke mer heavy en Metallica) vil jeg gjerne at dere nevner de så jeg kan utvide musikksmaken min! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 How do you propose I do that? Si hva du liker. Fins det noen andre sider som er relativt lik som hardware.no? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Lucky bastards Eneste gangen jeg har fått alt riktig på en matte prøve (og slo til og med nerdene, siden alle fikk dårligere enn meg), var en sannsynlighetsprøve på ungdomsskolen og da sa lærern av prøva var så lett at jeg bare kunne få 5+ Nå sitter jeg og funderer om jeg virkelig burde fortsette med R2 neste år. Jeg har den særeste musikksmaken, jeg legger til random musikk fra andre på playlista mi for å virke normal. Beat that. Skjul Egentlig har jeg ikke det, men det har vært nærme. http://open.spotify.com/user/gormers/playl...uFt9snH7zSJZVUK Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 (endret) Det vil bli en sykt lang liste. :o Starter på den nå da det kan ta litt tid. Edit: Kan ikke legge ut playlist eller bedømme om dere er værre enn meg siden jeg ikke bruker Spotify. Endret 18. april 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 (endret) Jeg gikk glipp av en del av det grunnleggende innen matte på barneskolen, grunnet litt problemer jeg hadde på den tiden og har derfor slitt veldig i ettertid. Heldigvis utviklet jeg mine egne måter å gjøre ting på. De forskjellige lærerene jeg har hatt opp gjennom årene har desverre ikke vært så fornøyd med dem, selv om jeg nesten alltid kommer frem til det rette svaret (bare ikke helt på samme måte som de andre) Min Spotify liste Endret 18. april 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Jeg finner ikke originale Nothing else matters på spotify :S Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Ehtram: Det er et godt tegn egentlig, at du klarer å finne egne måter osv. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Metallica er ikke der. Apoptygma Berzerk coveren er morsom da. ^_^ Lenke til kommentar
Error Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Verken Metallica, the Beatles eller AC/DC er på Spotify. Alle eierne er noen gamle grinebitere som har lyst til å stoppe musikkdisturbusjons revolusjonen. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Verken Metallica, AC/DC, The Beatles eller Def Leppard er på spotify :/ Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Hvorfor er ikke Metallica der? Da mister jeg jo 2 sanger på min "Topp 1000 sanger liste" som jeg holder på med.. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Metallica er ikke der. Apoptygma Berzerk coveren er morsom da. ^_^ Apoptygma Berzerk er elsk. Fra Stavanger er de og. De har forresten en cover av Fade to Black og. Lenke til kommentar
-ErlendA- Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Det er nok Warner Bros som står bak det. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Nå kan egentlig begynne å tenkte litt over at vi virkelig får gratis sanger mot en del reklamer i ny og ne. Kan dette virkelig være lønnsomt? Er det mange i spotify som har slike invites og hører gratis eller er det mange som betaler? Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Er det noen sjangs for at de kommer i framtiden da :/ ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå