Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Nøtte: Kjenner meg igjen der ja, men jeg fikk 6 et par ganger. Mattelærern likte meg aldri, siden jeg er en nåkså kunstnerisk/filosofisk type og heller foretrekker en god stil forran matte var han alltid mye strengere mot meg enn noen av de andre. Han likte meg ikke fordi jeg var god i matte, men ikke elsket det like mye som ham. Han var nesten sjalu kunne det virke. 6erne kom ikke før etter at jeg klagde. :angry:

Edit: Tviler på at noen av dere har særere musikksmak enn meg. :p

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711
How do you propose I do that? :huh:

Si hva du liker.

Fins det noen andre sider som er relativt lik som hardware.no?

Lenke til kommentar

Lucky bastards :angry:

Eneste gangen jeg har fått alt riktig på en matte prøve (og slo til og med nerdene, siden alle fikk dårligere enn meg), var en sannsynlighetsprøve på ungdomsskolen og da sa lærern av prøva var så lett at jeg bare kunne få 5+ :(

Nå sitter jeg og funderer om jeg virkelig burde fortsette med R2 neste år.

Jeg har den særeste musikksmaken, jeg legger til random musikk fra andre på playlista mi for å virke normal. Beat that.

Skjul
Egentlig har jeg ikke det, men det har vært nærme.

http://open.spotify.com/user/gormers/playl...uFt9snH7zSJZVUK

Lenke til kommentar

Jeg gikk glipp av en del av det grunnleggende innen matte på barneskolen, grunnet litt problemer jeg hadde på den tiden og har derfor slitt veldig i ettertid. Heldigvis utviklet jeg mine egne måter å gjøre ting på. De forskjellige lærerene jeg har hatt opp gjennom årene har desverre ikke vært så fornøyd med dem, selv om jeg nesten alltid kommer frem til det rette svaret (bare ikke helt på samme måte som de andre) :)

Min Spotify liste

Endret av Ehtram
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Metallica er ikke der. Apoptygma Berzerk coveren er morsom da. ^_^

Apoptygma Berzerk er elsk. Fra Stavanger er de og. De har forresten en cover av Fade to Black og.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...