Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

What what what whaaaaat?!

Seriøst da, selv om jeg gjør det selv, så er det jo fortsatt galt å laste ned film, musikk osv, men det blir jo helt feil å gi slike firmaer som er rettighetshaverne, så mye informasjon om hver og en (hvis de laster ned eller det er mistanke).

Endret av Gormers
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

om jeg hadde hatt mulighet for å betale 5-10 kr pr episode jeg så i en serie. Allså laste ned å brenne ut på dvd f.eks og se den så mange ganger jeg ville. Pluss å få sett den når den er tilgjenngelig for resten av verden så hadde jeg mer enn gjerne betalt de kronene.

Lenke til kommentar

Akkurat spist masse kyllingvinger. Og etter kyllingvinger blir jeg røyksugen :(

Har heldigvis/uheldigvis ikke noe mer røyk her i huset, så det er jo flaks/uflaks.

Men nå skal det spilles Brothers in Arms: Hell's Highway sammed med mine Freia Påskeegg.

Lenke til kommentar

Samme gjør jeg om jeg finner dem på dvd...

Kjapp regning på det 10 kr pr episode på en sesong med 20 episoder er jo 200kr. Så da taper ikke bransjen noe på det. Dem får faktisk me rigjen for det da dem slipper å brenne det på cd og slikt selv...

Endret av Nøtte
Lenke til kommentar

Grunnen til at jeg laster ned filmer og serier er i stor grad at det tar så lang tid før de kommer til Norge. Lost og Scrubs er jo bare to små eksempler. Alle Scrubs sesongene er vel ikke til salgs her engang enda, og Lost ligger et par uker etter, og i tillegg i dårligere kvalitet. Filmer kommer som regel en del uker senere ut på DVD og Blu-Ray og lastes derfor ned før et eventuelt kjøp dersom det viser seg at filmen er bra. Jeg startet ikke å laste ned filmer noe før jeg startet å kjøpe dem, og samlingen av kjøpefilm og nedlastet film øker hånd i hånd.

Musikk har jeg ikke lastet ned siden jeg fikk tak i Spotify, da det som regel går i musikk jeg allerede liker fra før. Musikken som er på iPoden sletter jeg jo selvsagt ikke, og en del av den er jo CD'er som er rippet til PC'en min. Ellers går det også veldig mye i radio og podcasts med musikk når jeg er på skole og jobb. Radioresepsjonen, Banden, Drillpikene osv høres på hele tiden.

Så for min del er det tilgjengelighet som avgjør hva som lastes ned. Ikke pris.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Så for min del er det tilgjengelighet som avgjør hva som lastes ned. Ikke pris.

Der sa du det. Heroes, som jeg elsker overalt på jord) ligger over ett år etter her i Norge, og det har/hadde en helt absurd sendetid (søndager kl 20 eller no). Ikke rart det tys til nedlastning.

15 :p men jeg kunne det som sagt i 5. klasse. Har liksom bare brukt kalkulator fram til nå.

Men værsåsnill. Mamma skal høre meg om 10 miutter og må kunne det til da.

https://www.diskusjon.no/lofiversion/index.php/t355708.html

Google er en dyd. ^_^

Lenke til kommentar

Gange er ganske enkelt:

--43

--376*56 Det første du gjør er å starte bakerst allså 6 ganger 6 noe som blir 36

-2256 Så tar du 6 ganger 7 som er 42 og plusser på de 3 du har stående over. sa blir det 45

Så tar du 6 ganger 3 som er 18 og plusser på 4 og da får du 22

Da er 1 del av regne stykket ferdig.

Det neste er 5 tallet som står for tur. Med tanke på at du nå er på "10! gangen så skal alle tallene flyttes et hakk mot venstre

--33

--376*56 Nå starter vi bakers igjen. Vi har allerede brukt 6 tallet så 5 tallet er det neste i

.-2256 5 ganger 6 er 30.

18800 5 ganger 7 er 35 pluss 3 er 38

5 ganger 3 er 15 pluss 3 er 18

Nå har du et enkelt regnestykke igjen

2256 pluss 18800 = 21056

Edit: Oppsettet ble ikke sånn som det skulle være ser jeg... Beklager...

Endret av Nøtte
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...