Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg får helt greit med reklame. Vet ikke hvor mange ganger daglig, men det er ikke for mye eller for lite. Det kommer her og der. Blir aldri nok til å irritere. Det har vært noen tilfeller hvor det har vært ganske ekstremt, men det tilhører sjeldenheten. Vanligvis er det lite reklame mtp hvor mange timer Spotify står på i døgnet. Det er mye.

Butikken stengte forresten ikke klokken 21 som jeg trodde, men klokken 20, så jeg gikk en fin bomtur. Bestemte meg på veien ned til butikken å slutte og røyke. Ikke verdens verste bomtur med andre ord. Merket i oppoverbakken hvor sliten jeg ble. Helt utkjørt etter halve bakken jeg for bare noen år siden løp opp uten problemer. Spørsmålet np er bare om jeg vil klare det.

Hvorfor finns ikke Gears of War sangene på Spotify?

Gruppa som har laget musikken til den traileren hvor vi ser Marcus og Dom bli sendt ned i hulene er på Spotify. Den med den fantastiske musikken. Devotchka heter gruppen, men sangen som var med i traileren finnes tydeligvis ikke lenger på Spotify. Synd er det. Det var en av mine favorittsanger. Den som er der nå er jo også kul da.

Lenke til kommentar

lolidude switches to offensive stance! Er ikke noe i veien med å ikke ha peil på pc btw, ikke alle som har interesse av det (eller har du :p).

Jeg har lest litt av ****: The fall of reach :) , ganske spennende.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...