iharal3 Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Hvorfor finns ikke Gears of War sangene på Spotify? Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Wow! Nå har jeg hatt 3 forykende runder i men of war. Spilte helt uten tankser med bare menn! Det var noen sinnsyke inntense kamper! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Men nå har jeg holdt på med data siden jeg hvar 9 år og jeg kan fortsatt ikke en dritt. N00b, jeg kunne laste inn ISO-filer som spill når jeg var 9. Rart jeg er en HCG? Enn litt oppblåst HCG? :rolleyes: Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Jeg får helt greit med reklame. Vet ikke hvor mange ganger daglig, men det er ikke for mye eller for lite. Det kommer her og der. Blir aldri nok til å irritere. Det har vært noen tilfeller hvor det har vært ganske ekstremt, men det tilhører sjeldenheten. Vanligvis er det lite reklame mtp hvor mange timer Spotify står på i døgnet. Det er mye. Butikken stengte forresten ikke klokken 21 som jeg trodde, men klokken 20, så jeg gikk en fin bomtur. Bestemte meg på veien ned til butikken å slutte og røyke. Ikke verdens verste bomtur med andre ord. Merket i oppoverbakken hvor sliten jeg ble. Helt utkjørt etter halve bakken jeg for bare noen år siden løp opp uten problemer. Spørsmålet np er bare om jeg vil klare det. Hvorfor finns ikke Gears of War sangene på Spotify? Gruppa som har laget musikken til den traileren hvor vi ser Marcus og Dom bli sendt ned i hulene er på Spotify. Den med den fantastiske musikken. Devotchka heter gruppen, men sangen som var med i traileren finnes tydeligvis ikke lenger på Spotify. Synd er det. Det var en av mine favorittsanger. Den som er der nå er jo også kul da. Lenke til kommentar
Error Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Go go røykeslutt! Ellers, har noen en ekstra spotify invite til meg? Det startet med at jeg introduserte morfar til Spotify, og nå vil onkelen til moren min også ha det, broren min har lyst på osv. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Men nå har jeg holdt på med data siden jeg hvar 9 år og jeg kan fortsatt ikke en dritt. N00b, jeg kunne laste inn ISO-filer som spill når jeg var 9. Rart jeg er en HCG? ISO-Filer? :unsure: Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Men nå har jeg holdt på med data siden jeg hvar 9 år og jeg kan fortsatt ikke en dritt. N00b, jeg kunne laste inn ISO-filer som spill når jeg var 9. Rart jeg er en HCG? Enn litt oppblåst HCG? :rolleyes: Vel, jeg har en ballong i magen. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Go go røykeslutt! Ellers, har noen en ekstra spotify invite til meg? Det startet med at jeg introduserte morfar til Spotify, og nå vil onkelen til moren min også ha det, broren min har lyst på osv. Spør mokko. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Men nå har jeg holdt på med data siden jeg hvar 9 år og jeg kan fortsatt ikke en dritt. N00b, jeg kunne laste inn ISO-filer som spill når jeg var 9. Rart jeg er en HCG? ISO-Filer? :unsure: That's a supern00b! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Jeg ser på skulk med stil B) Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Men nå har jeg holdt på med data siden jeg hvar 9 år og jeg kan fortsatt ikke en dritt. N00b, jeg kunne laste inn ISO-filer som spill når jeg var 9. Rart jeg er en HCG? ISO-Filer? :unsure: That's a supern00b! Har du fått engelslk undervisning av Petter Solberg? Lenke til kommentar
Error Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 http://www.dagbladet.no/2009/04/18/kultur/...ernett/5802049/ Hva synes dere? Personlig tenker jeg bare at et "Big-brother is watching you" samfunn kommer inn over oss med stormskritt. Snakk om frihetsberøvelse! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Er ikke noe galt med den setning? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 (endret) lolidude switches to offensive stance! Er ikke noe i veien med å ikke ha peil på pc btw, ikke alle som har interesse av det (eller har du ). Jeg har lest litt av ****: The fall of reach , ganske spennende. Endret 18. april 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Ellers, har noen en ekstra spotify invite til meg? Sidene som deler ut Spotify invitasjoner er som oftest tomme på denne tiden av døgnet, men hvis du venter til i morgen formiddag er det større sjanse for at de har da så du kan sjekke ut denne siden i morgen http://spotify.mikromann.net/ hvis ikke du får tak i dag. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 http://www.dagbladet.no/2009/04/18/kultur/...ernett/5802049/ Hva synes dere? Personlig tenker jeg bare at et "Big-brother is watching you" samfunn kommer inn over oss med stormskritt. Snakk om frihetsberøvelse! Jeg gleder meg! Når det er politi over allt og alle politikerne er korrupte så er det jo det perfekt tidspunkt for en revelusjon ^_^ Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 http://www.dagbladet.no/2009/04/18/kultur/...ernett/5802049/ Hva synes dere? Personlig tenker jeg bare at et "Big-brother is watching you" samfunn kommer inn over oss med stormskritt. Snakk om frihetsberøvelse! Hvorfor tar de fildeling like seriøst som mord, om ikke verre? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Enig, hvorfor kan de ikke kjempe mot ekte kriminalitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå