Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
FUCK! Jeg har 5 gig igjenn på dataen :( Kommer de spillene jeg allerede har innstalert til og kjøre saktere nå?'

Edit: Og går internett trege av det?

Kjerringstipset er vel å alltid ha 10% ledig plass på O/S disken... Tviler på at du har 50gig disk ;)

Endret av Strepto
Lenke til kommentar
FUCK! Jeg har 5 gig igjenn på dataen :( Kommer de spillene jeg allerede har innstalert til og kjøre saktere nå?'

Edit: Og går internett trege av det?

Kjerringstipset er vel å alltid ha 10% ledig plass på O/S disken... Tviler på at du har 50gig disk ;)

Nei, 60 :p

Må slette en del, men når jeg sletter en ting finner jeg alltid flere filer som tilhører en ting jeg har avinstalert sener. Er det noen måte og forsikre seg om att man sletter allt av ett program?

Hahahahahahahaha noob :p

Skjul
Neida, tror ikke det vil gå noe saktere av den grunn.

Ja, jeg er en noob. Jeg er bare 13 :rolleyes:

Lenke til kommentar

Jeg holder på å mimre om en bokserie jeg pleide å leste da jeg var yngre, nemlig Animorphs. Jeg leste sikkert alle bøkene nærmere 20 ganger hver og oppdager derfor nå som jeg leser litt i bøkene hvor stor del den serien faktisk var av livet mitt. Det føles faktisk som å møte igjen gamle venner. Så derfor lurer jeg: Er det flere her som pleide leste den ? :)

Endret av Ehtram
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Og..? Alder betyr lite i data-sammenheng, det er tenåringer som har hacket Pentagon (eksempelvis).

Var en 15 årig s venske som brøt dvd-koden og.

Og..? Alder betyr lite i data-sammenheng, det er tenåringer som har hacket Pentagon (eksempelvis).

Jeg hvet, det er bare mine patetisk unskyldning for og faile i allt :(

Var ikke noe bedre som 13 åring jeg heller. :)

Lenke til kommentar

Nei, men jeg er 11 B)

Lolidude, hvilke spill har du til PS3?

Lenke til kommentar

Nei, men jeg er 11 B)

Lolidude, hvilke spill har du til PS3?

Online spill som jeg husker: LBP,Burnout + 3 til som jeg ikke husker nå. Jeg har ingen skyte/Sportspill.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...