Gormers Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 (endret) Fy faen. Jeg føler med deg mann, er ikke noe kjipere enn å føle at halve dagen har forsvunnet. Nei jeg er halvveis barnevakt^^ edit: noen av de fantastiske framføringene som var i Norske talenter episoder i går: Endret 18. april 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Hva skal jeg liksom gjøre nå da? Etter jeg har spist frokost er jo klokken seks, og da er kvelden begynt. Om jeg ikke vil sove like lemge i morgen må jeg legge meg rundt klokken 01, og det betyr at min dag i dag blir 6-7 timer lang. Det er 6-7 timer hvor jeg ikke får gjort en jævla dritt. Ahhh. Blir frustrert over at ingen i dette jævla huset har i det hele tatt vurdert å vekke meg heller. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 (endret) Hva skal folka som skal game i kveld, game a? :unsure: edit: hva skjer Endret 18. april 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 hmmmjeg for min del er voldsomt hektet på Men of war da... Så blir sikkert til at jeg spiller det... Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 (endret) Hey, people Hvor er Ehtram? Har ikke sett henne siden forrige uke, minst! Jeg har da vært innom her hver dag denne uken!. Nå har jeg forsåvidt akkurat kommet hjem fra en litt annerledes barnedåp enn det jeg er vant til, og ser frem til en koselig aften med film og SO Endret 18. april 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 (endret) Blir nok noe mer ze wire her Koselig å ha besøk av unger, men (bombe^^), det blir masete etterhvert :/ Nøtte: *Hviske "du vil spille drømmefall" Endret 18. april 2009 av Gormers Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Hey, people Hvor er Ehtram? Har ikke sett henne siden forrige uke, minst! Jeg har da vært innom her hver dag denne uken!. Nå har jeg forsåvidt akkurat kommet hjem fra en litt annerledes barnedåp enn det jeg er vant til, og ser frem til en koselig aften med film og SO Tror noen har savnet deg Vurdere å kjøpe lybok over Itunes om fra Doctor Who. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 The Wire er kult Men jeg sitter å lurer på hva jeg skal kaste bot kvelden min på. Spille Brothers in Arms eller se på film. Tja. Vi får se hva det blir. Noen som har lyst til å sende meg penger så jeg kan kjøpe god mat? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Gv: Hehe. Det hadde sikkert vært gøy å kunne høre det, jeg har selv tenkt meg å kjøpe boken human nature er basert på men jeg må bare: Føler du deg truffet? Nå kommer sikkert Lakus med en kommentar om at dette er alt vi prater om. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Nå kommer sikkert Lakus med en kommentar om at dette er alt vi prater om. Det kunne jeg aldri funnet på ... Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Hehe, neida, føler meg ikke truffet Noen av de lydbøkene blir lest av David Tennant Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Kansje jeg skulle skaffet meg en sånn, hadde vært fint å sitte på toget å høre på stemmen til ten når jeg skal til Oslo i mai Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Kan man spille GMod online? Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 (endret) Jepp, det kan man Kansje jeg skulle skaffet meg en sånn, hadde vært fint å sitte på toget å høre på stemmen til ten når jeg skal til Oslo i mai Skal iallfall kjøpe det jeg og hvis jeg skal ut å reise Endret 18. april 2009 av GhostViper Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Hei, forumfolk! Noe nytt? Jeg har vært borte i hele dag, var bl.a på en tur til EB Games, hvor jeg skaffet meg Halo 2, Thief: Deadly Shadows og XIII Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Vel ikke så mye nytt fra min del av verden. Jeg, i likhet med Lakus har nettopp stått opp og spist frokost/middag. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Av de blonde jentene?Kanskje du får deg noe? Du får kose deg Hvem har sagt at de er blonde? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Vel ikke så mye nytt fra min del av verden. Jeg, i likhet med Lakus har nettopp stått opp og spist frokost/middag. Godt å se at det er flere enn meg Jeg har akkurat spilt Monopol med familien - og jeg eide. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Burde jeg ha Portal innstalert når jeg skal spille GMod? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 (endret) Ja. Edit: innlegg 17000 Endret 18. april 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå