Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Fy faen. Jeg føler med deg mann, er ikke noe kjipere enn å føle at halve dagen har forsvunnet.

Nei jeg er halvveis barnevakt^^

edit: noen av de fantastiske framføringene som var i Norske talenter episoder i går:

Endret av Gormers
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva skal jeg liksom gjøre nå da? Etter jeg har spist frokost er jo klokken seks, og da er kvelden begynt. Om jeg ikke vil sove like lemge i morgen må jeg legge meg rundt klokken 01, og det betyr at min dag i dag blir 6-7 timer lang. Det er 6-7 timer hvor jeg ikke får gjort en jævla dritt. Ahhh. Blir frustrert over at ingen i dette jævla huset har i det hele tatt vurdert å vekke meg heller.

Lenke til kommentar
Hey, people :D Hvor er Ehtram? Har ikke sett henne siden forrige uke, minst!

Jeg har da vært innom her hver dag denne uken!. Nå har jeg forsåvidt akkurat kommet hjem fra en litt annerledes barnedåp enn det jeg er vant til, og ser frem til en koselig aften med film og SO :)

Endret av Ehtram
Lenke til kommentar
Hey, people :D Hvor er Ehtram? Har ikke sett henne siden forrige uke, minst!

Jeg har da vært innom her hver dag denne uken!. Nå har jeg forsåvidt akkurat kommet hjem fra en litt annerledes barnedåp enn det jeg er vant til, og ser frem til en koselig aften med film og SO :)

Tror noen har savnet deg :p

Vurdere å kjøpe lybok over Itunes om fra Doctor Who.

Lenke til kommentar

Gv: Hehe. Det hadde sikkert vært gøy å kunne høre det, jeg har selv tenkt meg å kjøpe boken human nature er basert på :)

men jeg må bare:

Føler du deg truffet? :p

Nå kommer sikkert Lakus med en kommentar om at dette er alt vi prater om.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...