Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-127711

Hitler var og jøde, ihvertfall foreldrene hans. Er ikke helt sikker på om man blir jøde hvis om foreldrene er det i akkurat den religionen.

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hitler var flink til mye han, men han tapte krigen.

Et sitat jeg kom over nå (unrelated) før jeg tar en røyk.

"Every age yearns for a more beautiful world. The deeper the desperation and the depression about the confusing present, the more intense that yearning. "

Enig.

Lenke til kommentar

I jødedommen er man jøde hvis moren er det. Var på besøk i en synagoge for noen år siden, og "presten" der fortalte meg at jødene er et utvalgt folk, og det er vanvittig vanskelig å konvertere. Men hvis din tipp-tipp oldemor var jøde, går det ned i mors-generasjonen ned til deg, og da betyr det at du også regnes som en jøde. Selvom familien din har vært kristen/buddhistisk helt siden din tippoldemor, og ingen egentlig tror på jødedommen.

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Scientologi.. la oss ikke starte den diskusjonen! Jeg har altfor mye å si om det! :(

Kan man ta den teksten på internett? Er litt nysgjerrig på hvor dårlig menneske jeg blir ^_^

Lenke til kommentar
Scientologi.. la oss ikke starte den diskusjonen! Jeg har altfor mye å si om det! :(
Kan man ta den teksten på internett? Er litt nysgjerrig på hvor dårlig menneske jeg blir ^_^

Ta testen to ganger. Andre gangen svarer du konsekvent motsatt av første gang - og se hvor likt resultatet blir.

Lenke til kommentar

"Det er jo bare helt latterlig å tråkke ned på de som har en tro. Se på "Den sjette sans", der har du et godt eksempel på at overnaturlige ting finns."

Den sjette sans ja... :rolleyes:

"Tenk på alle krigene som har blitt startet av maktsyke, pengegale, og egoistiske folk, religion er ikke årsakene til alle krigene i verden."

Ja det er en god del det. Men så skrev jeg heller ikke at alle kriger var religiøse.

"Bullshit detektor ... biiiiiiiiiiiiiipp..."

Sikker på at det ikke er en sannhetsdetektor du har?

"Nå er vel ikke nazisme en religion, heller en ideologi."

Ja og jødene er et folkeslag basert på en religion. Ingen jøder=Ingen holocaust

Ingen religiøs fanatisme. Null terrorisme. 9/11 og alle de andre terroristangrepene hadde ikke funnet sted.

"Selv om det har mye med religion å gjøre, er ikke all terrorisme knyttet til religion."

neivel? Så lenge mye av det er det, så har det lite å si.

"Så derfor er religion galt?"

Nei dette er et slags bevis på at religion ødelegger bånd, familier, forhold etc.

"Ser ikke helt hva du vil frem til, eneste jeg ser er et langt innlegg sterkt preget av fordommer, og fordommer only."

Ta på deg lesebrillene og les en gang til.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Ta testen to ganger. Andre gangen svarer du konsekvent motsatt av første gang - og se hvor likt resultatet blir.

Men kan den tas på internett?

Edit: Never mind.

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...