Error Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Banhammer, eeek! Laland, vil du ha en cookie? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 I can has cookie cuz I are dying? Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Skal si folk var dyp så sein på en fredagskveld. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 (endret) Det er jo det beste tidspunktet (i alle fall for meg ). Error: Du må ikke plage en som er døende Endret 17. april 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 (endret) Når man ser på innleggende over deg GV, får man et problem med å forstå hva du mener Lakus: Nå for tiden er det faktisk blitt ganske vanlig med navnefest i steden for dåp, men ja de fleste gjør det nok for å følge tradisjonene. De jeg skal til i morgen gjelder forsåvidt dette ikke for, ettersom hun (moren til barnet) er en veldig religiøs katolikk Endret 17. april 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Laland, før du dør... Gidder du å endre pollen? Bioshock vant, begynner å spille det når jeg har drept Diablo Nytt forslag til poll: Hvilken musikksjanger liker du best? Pop Techno Rock Heavy Metal Dansebad etc, etc. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Når man ser på innleggende over deg GV, får man et problem med å forstå hva du mener Haha, sant nok Tenkte mer på de forrige religiøse sidene Nå venter jeg på mine to Doctor Who spesialer Lenke til kommentar
Error Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 (endret) Flervalgspoll plox! Og forresten, noe jeg fant her forleden (diskusjon, diskusjon!): Edit: Det vil si, jeg fant det ikke på diskusjon.no men jeg har lyst på en diskusjon. Endret 17. april 2009 av Error Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Første feil i den teksten der er å kalle den kristne gud for en jødisk zombie. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 (endret) Glem det, de bildene er litt effektive. Endret 17. april 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Nå er vel Jødedommen den eldste religionen og det er også fra den Kristendommer stammer fra, så det vil jo være riktig. Spesielt mtp at Jødene var/er "guds folk". Lenke til kommentar
Error Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 (endret) Nå var faktisk Jesus jøde en god stund. Ateisme bildet er mer fail i mine øyner. Ateistene lener seg på vitenskapen, det vil si at vi prøver å finne ut hva som har skjedd istedenfor å lukke øynene sine og gjøre det som noen gamle gubber mente at vi skulle gjøre for 2000 år siden. Endret 17. april 2009 av Error Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Dexter episoden var så bra at jeg ikke kan unnlate å se en til. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Ateisme bildet er mer fail i mine øyner. Det er faktisk kun fail tvers igjennom, men jeg tenkte det ville være litt morsomt å poste det òg. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Første feil i den teksten der er å kalle den kristne gud for en jødisk zombie. Jeg kan avsløre at Jesus var jøde Ironisk, ikke sant? Egentlig ikke, ettersom jødene som ikke trodde på han fortsatte å være jøder, mens de som var jøder og trodde på Jesus i etterkant ble kristne. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Men hvis du ser på gud som han fremstilles i kristendommen og jødedommen ser du en klar forskjel. Lenke til kommentar
Error Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 You spin my head round Shampoo right round. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Men hvis du ser på gud som han fremstilles i kristendommen og jødedommen ser du en klar forskjel. Du tenker på treenigheten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå