Lakus Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Nå er vel heller ikke teorien om Big Bang det man kaller bunnsolid heller da. Poenget mitt er at jeg ikke tror at alt bare var en suppe eller tåke før Big Bang. Rett og slett fordi gravitasjon ville sørget for at denne tåken og suppen ville formet universet slik det er i dag, og dermed effektivt unngått et Big Bang. For det er jo nettopp slik våre stjerner ble formet. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Link til artikkel på dagbladet. Lenke til kommentar
Error Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Trodde den var om det temaet vi diskuterte. Skuffet /cry Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Jeg og. Begynte å gråte litt innvendig. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 He-hey! Det er en ny semifinale med de som ikke gikk videre! Da får Ole på piano en sjangse til! Ikke sant? Lenke til kommentar
Error Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Håper heller på han imitatorfyren. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Begge to, egentlig. Digger begge. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Trodde den var om det temaet vi diskuterte. Skuffet /cry Hvis det er lesestoff om big bang/ikke big bang dere vil ha så her er en link. Det står på engelsk da. http://www.physorg.com/news89399974.html Lenke til kommentar
Laland Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 (endret) Lol@Lakus ^_^ Kanskje jeg skal melde meg på norske talenter med mitt Ehlres Dahlos(?) syndrom? Hadde vært moro det.. Edit: http://www.pasienthandboka.no/default.asp?...ocumentid=22227 Ouch.. når jeg blør neseblod blør jeg vannvittig mye, som i en desiliter eller to.. kanskje jeg burde oppsøke lege? Har vært hos en spesialist som skulle fikse det to ganger, men det har ikke funket.. Ble litt hypokondrier nå Endret 17. april 2009 av Laland Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Jeg venter på den neste absurde eller mindfuckende diskusjonen. Er dritgøy. Men jeg skal ta meg en røyk mens jeg venter. Vondt i magen begynner jeg å få og, men det er nok fodi jeg ikke har spist middag i dag. Hoppet nemlig over middagen og begynte å spise kake isteden. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 (endret) Hvorfor ikke Laland, det værste som kan skje er at de sender deg hjem. Eller hvis dere vil ha mere religiøse motteorier mot big bang så kan dere søke på en amerikansk babtist fyr som heter Hovin (tror jeg). Edit: Jeg er god på absurde (tilsynelatende) teorier. Bare gi meg en start så skal vi absurdiere. Endret 17. april 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Sammen stud'en som presterer å si at Jorda blant annet vokser osv? Morsom fyr Lenke til kommentar
Error Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 @Laland: "Til tross for at ulike komplikasjoner kan oppstå, har de fleste pasientene normal livslengde." Jeg har vel bare ett tips til deg Laland, lev i nuet! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Det verste som kan skje er at jeg må få i meg hauger av kollagen. Pokker heller, ble nervøs nå! Haha, lev i nuet, word. fra nå av skal jeg aldri tenke på konsekvenser! It's time to bring in the banhammer! Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Laland på norske talenter? da hadde til og meg jeg sett på det (you got my vote) Så hva skjer i mørket? Jeg tenker på å ta kvelden snart, skal opp tidlig ettersom jeg skal i en katolsk barnedåp i morgen:) Lenke til kommentar
Laland Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 (endret) Hmm.. hvis de får vite at det er en stakkars unggutt som er døende får jeg kanskje flere stemmer? Fristende.. Endret 17. april 2009 av Laland dobbelpost Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Sammen stud'en som presterer å si at Jorda blant annet vokser osv? Morsom fyr Kanskje det er samme fyr ja. Han har enkelte gode poeng da, selv om det blir litt mye konspirasjonsteorier. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 (endret) Hva er greia med å døpe barna uavhengig om en er religiøs eller ikke? Det er jo en religiøs skikk. Gjør man det bare fordi "vi har gjort det så lenge"? Sammen stud'en som presterer å si at Jorda blant annet vokser osv? Morsom fyr Kanskje det er samme fyr ja. Han har enkelte gode poeng da, selv om det blir litt mye konspirasjonsteorier. Han duden jeg snakker om mener at jorda vokser som følge av at ikke bare universet øker i størrelse, men alt i det også. Han mener det er fordi selve byggestenene i verdensrommet får større og større avstand fra hverandre, og derfor vil Jorda innen bare noen få tusen år være dobbelt så stor og vi vil ha masse plass å boltre oss på, så overbefolkning er ikke noe å bekymre seg om. Det han ikke tenker på er at om Jorda øker i størrelse som en følge av en universiell avstandsøkning mellom atomene vil ikke bare jorda bli større, men også vi og alt annet på den. Det vil jo da selvfølgelig resultere i at vi om noen få tusen år vil ha nøyaktig like mye plass å boltre oss på som nå, da vi har vokst proposjonelt med alt annet. Og overbefolkning vil derfor fremdeles vært svært aktuelt Endret 17. april 2009 av Lakus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå