Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711
Jeg har gjort ferdig en ".. for stupid" med enkleste programmering.

Hvilket programmeringspråk?

Ah.. Nå må jeg tenke litt og google. forresten så kom jeg på at det er ".. for dummies". Liten typo fra meg

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Det er jo bare helt latterlig å tråkke ned på de som har en tro. Se på "Den sjette sans", der har du et godt eksempel på at overnaturlige ting finns.

Du er klar over at det er en film, ikke sant?

Mente serien jeg da. Er en del overbevisende stoff der.

Lenke til kommentar

Dette er Siste Ordet 1. Her kan vi diskutere alt. Det ingen vil diskutere vil naturligvis heller ikke diskuteres. Det brukerne vil diskutere vil bli diskutert. Så enkelt er det. De emnene brukerne har interesse for vil også være de emnene som diskuteres. :)

Lenke til kommentar
Hvorfor ikke? Ingen regel mot det?

Nei, men jeg skjønner ikke poenget med og diskutere det istedefor noe annet.

Poenget er at det oppstod en diskusjon (som bl.a du startet), og nå har vi lyst til å diskutere det emnet. Hvis du vil diskutere noe annet får du vente til vi er ferdige, eller diskutere et annet sted enn i SO1.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Det er jo bare helt latterlig å tråkke ned på de som har en tro. Se på "Den sjette sans", der har du et godt eksempel på at overnaturlige ting finns.

Det var tull ikkesant? :mellow:

Nei, har du sett på det?

Lenke til kommentar

I so kan man snakke om hva man vil, hvis emnet som er oppe ikke intresserer er det mulig å starte en parallell diskusjon eller holde seg unna til det er roet ned. Når det kommer til tro så tror alle på forskjellige ting, slik er livet og det er ikke noe gale med det (til visse grader)Selv er jeg ikke helt sikker på hva jeg tror, men det må da være? Jeg kommer sikkert til å finne det ut en dag, men til den dag...

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Neida, her er vi alle venner Lolidude :)

@Snorre - Har ikke sjangs til å huske hvilket språk det er, godt over et år siden, men det er tekstbasert, og følger med WinXP ihvertfall, men en smule godt hjemt. Var ikke så veldig avansert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...