Rider of Reason Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Har vært masse tullprat frem og tilbake, ikke noe utenom det vanlige altså. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Hell yea! Kristne fortjener no respect. Lurer på hvor mange ganger dette skal bli tatt opp i kveld... begrunnelser? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 De som velger å være kristen fortjener da ingen mindre respekt enn andre? Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Vel, han provoserer meg så jævli når han gjør/er følgende: 1. Han er kristen 2. Han sammenligner homoekteskap med en mann som gifter seg med hånden sin. 3. Han legger ut irriterende videoer. 4. Drømmene mine handler for tiden om å ta livet av han på forskjellige måter. 5. Han liker ikke folk som ikke tror på en flere tusen år gammel eventyrbok. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Hmm er ikke det bra da Mokko? Og hva galt har de kristene gjort nå da? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Hell yea! Kristne fortjener no respect. Lurer på hvor mange ganger dette skal bli tatt opp i kveld... begrunnelser? Forde de tilber noe som ikke eksisterer? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 (endret) iharal3: Det var ikke spørsmålet mitt, spørsmålet mitt var hvorfor kristne fortjener mindre respekt en hedenske/humanister/muslimer etc. Lolidude: Hvordan kan du vite det? Hvordan kan noen vite det? Og hvorfor kan man ikke gi folk som tror på noe annet enn en selv respekt? Det finnes både smarte og dumme kristne, på samme måte som det finnes smarte og dumme humanister/hinduer etc. Endret 17. april 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Vel, han provoserer meg så jævli når han gjør/er følgende: 1. Han er kristen 2. Han sammenligner homoekteskap med en mann som gifter seg med hånden sin. 3. Han legger ut irriterende videoer. 4. Drømmene mine handler for tiden om å ta livet av han på forskjellige måter. 5. Han liker ikke folk som ikke tror på en flere tusen år gammel eventyrbok. 6. Han hører på ræva spill 7. Han spiller spill med høyere aldersgrense en tillat (Som er ironisk) Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Vel, han provoserer meg så jævli når han gjør/er følgende: 1. Han er kristen 2. Han sammenligner homoekteskap med en mann som gifter seg med hånden sin. 3. Han legger ut irriterende videoer. 4. Drømmene mine handler for tiden om å ta livet av han på forskjellige måter. 5. Han liker ikke folk som ikke tror på en flere tusen år gammel eventyrbok. Noe enkelt du kan gjøre, trykk på start-turnoff-les en bok. Hell yea! Kristne fortjener no respect. Lurer på hvor mange ganger dette skal bli tatt opp i kveld... begrunnelser? Forde de tilber noe som ikke eksisterer? Hvordan vet du det? Vel, han provoserer meg så jævli når han gjør/er følgende: 1. Han er kristen 2. Han sammenligner homoekteskap med en mann som gifter seg med hånden sin. 3. Han legger ut irriterende videoer. 4. Drømmene mine handler for tiden om å ta livet av han på forskjellige måter. 5. Han liker ikke folk som ikke tror på en flere tusen år gammel eventyrbok. 6. Han hører på ræva spill 7. Han spiller spill med høyere aldersgrense en tillat (Som er ironisk) Du fortjener mindre respekt siden du liker Black-metal og det gjør ikke jeg. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Da finner jeg fram konto nr og slikt jeg da så får jeg kake? Greit laland? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Fine ting! Sender den med A-post. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 (endret) Jeg vil også ha kake selv om den bare er en løgn. Endret 17. april 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Heise så mange folk det var her nå da. Jeg har vært nede hos Eplefe jeg. Kjøpte en flaske rødvin og tok med. Meget hyggelig kveld! Har dere hatt en god kveld da? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Jeg har hatt en fin kveld. Føler meg veldig i "photoshophumør". Er også litt småsur/misfornøyd med de som gikk videre i NT, men det har jeg jo vært hver gang denne sesongen. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Den har vært strålende takk. Men ikke like stilfull som din. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Da tror jeg jeg sier natta! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 (endret) Stilig avatar Atjonas. Den bør du holde på. De som stemmer på deltagere i Norske Talenter kan ikke ha noen forståelse av hva talent egentlig er. At Ole Gaasø ikke gikk videre er tragisk. Ole er allerede en relativt drevet pianist. Med tid og trening kan han bli en dyktig jazzpianist. Rart at han ikke gikk videre. Men det norske folk kjenner ikke igjen talent når de ser det. Edit: @ Rider of Reason: Rødvin er stilfullt ja. ^^ Jeg er jo ikke mer enn fire måneder unna 21 år. Så litt stil og klasse må jeg jo ha. Men rødvin er faktisk kanskje den greieste alkoholholdige drikken jeg vet om. Øl er egentlig ikke så godt. Brennevin blir man fort beruset av. Vin derimot er fint. Hvitvin likte jeg veldig godt før. Men nå synes jeg egentlig det smaker direkte surt og litt rart. Rødvin smaker passelig ok egentlig. En halv flaske rødvin er akkurat passe! Endret 17. april 2009 av Snorre Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Vel, jeg synes alle som tror på en gud/noe overnaturlig er dumme. Ingen med en siste floke av vett kan da tro følgende: Det finns en gud. Det finns engler som svever rundt oss og hjelper oss. Jesus gikk på vannet Jesus gjorde vann til vin Jesus helbredet synet til folk Religion er verdens mest livsfarlige virus som dreper og ødelegger folks hverdag. Tenk alle kriger som har blitt startet i guds navn? Antallet drepte av religion er for høyt til å kunne telles, men fremdelese insisterer folk på at de har rett fremdeles. Flere tusen år etter at eventyrboken kalt bibelen ble skrevet. La oss nå si en verden fri for religion: I midtøsten er kvinner og menn fri til å jobbe som hva de vil og gjøre hva de vil. Nesten alle verdens kriger hadde ikke funnet sted. Holocaust hadde ikke funnet sted. Ingen religiøs fanatisme. Null terrorisme. 9/11 og alle de andre terroristangrepene hadde ikke funnet sted. Jeg fikk et nesten ødelagt forhold til bestemoren min da jeg valgte å konfirmere meg borgerlig. Jeg har sett henne 1 gang siden konfirmasjonen min, og hun bor i samme by som meg. Huff, hvor en dårlig skrevet dette må være, så burde poenget mitt være ganske klart. Religion er verdens største bremsespake som ikke gjør stort annet enn å ødelegge verden og dele den inn i "lag" i stedet for å samle den. Sikkert kunne alle brukerne på forumet ha formulert dette bedre enn meg, men det var nå jeg som gadd nå... Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Tørr du å legge deg nå da Mokko, man vet jo aldri hva disse danskene kan finne på? Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Jeg hra fått lettet litt på jobb trykket med en pen 11,5 timer vakt i dag og en 13-14 timers vakt i går Nå gleder jeg meg sinnsykt til å starte i ny jobb!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå