ShampooMacTavish Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Interessant... Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Lolidude: Du sløste akkurat 30 minutter av ditt liv på å gjøre noe sært som ingen er takknemilge for, som kunne ha vært brukt til å gjøre noe fornuftig Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Unødvendig å si, iharal, kanskje han liker å poste Duck Tales theme på en drøss forskjellige språk? Tenk på det, du. Synes den arabiske var kul ^_^ Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 (endret) Noen som gidder lage avatar til meg? Atsjonas kan prøve med sine epic Photoshop-skillz! Sjekk avatartråden. Endret 17. april 2009 av HCG Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Klart. Jeg kan vise fram mine über-paint skills. Gjort på ett minutt. Jeg skriver ikke autografer. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Unødvendig å si, iharal, kanskje han liker å poste Duck Tales theme på en drøss forskjellige språk? Tenk på det, du. Synes den arabiske var kul ^_^ Jeg hadde bare ikke en drit og gjøre Liker egentlig ingen av dem. Men den Arabiske er episk Lenke til kommentar
Licht Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Har ikke testet Opera skikkelig, men jeg synes Firefox er mye bedre enn Chrome. IE er ikke verdt å nevne en gang. Opera er liksom Firefox, bare at du slipper å laste ned funksjonene hver for seg. 8D Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Har ikke testet Opera skikkelig, men jeg synes Firefox er mye bedre enn Chrome. IE er ikke verdt å nevne en gang. Opera er liksom Firefox, bare at du slipper å laste ned funksjonene hver for seg. 8D Pfft, Firefox er Oprah bare att du får hvelge hva du vil ha med selv. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Synes også at Opera er mye penere enn Firefox. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Der er jeg veldig uenig. Syntes Operah ser styggere ut en FF. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Bloggoppdatering. Link i signaturen. Please rate! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Jeg håper inderlig dere er klar over at man kan totalrenovere utseende på begge nettleserne etter ønske? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Jeg håper inderlig dere er klar over at man kan totalrenovere utseende på begge nettleserne etter ønske? Ja, men ikke raskhet. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Jeg håper inderlig dere er klar over at man kan totalrenovere utseende på begge nettleserne etter ønske? Ja, men ikke raskhet. :rolleyes: Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Raskhet? Den var ny. Og "raskhet" er ikke alt. Chrome er forresten den raskeste. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 http://www.aircraftresourcecenter.com/TPC/...1-2000/066.shtm Lenke til kommentar
Laland Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Mokko er definisjonen på win! Jeg vil også bli voldtatt av 30 danske smårips Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Hvorfor blir aldri jeg voldtatt ? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Å, fy faen. Vi ble nesten voldtatt av 30 danske jenter... Utdyper du det litt? Vi (en 5-7 stk) var "på byen", og plutselig kommer det en 30 jenter, sørpe fulle, ut av et lokale. Av disse 30 er det kanskje 2 jeg kunne tenke meg å... gjøre noe med. De kommer bort til oss og begynner å klå oss på diverse steder, nedentil og alt, kysser oss over hele trynet, og de løper etter oss helt til stedet der vi bor. Det står fortsatt noen utenfor her og skriker og banker på dørene. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Lolidude: Han er er sikkert mer enn villig nok: Pass på hva du ønsker deg, det kan gå i oppfyllelse... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå