Toroto92 Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 (endret) Dette programmet blir verre og verre. Lydia var virkelig et stort talent. Blir kvalm av det. Hun hadde et stort talent. Jeg blir forbanna! Faen meg to dansegrupper som har kommet med allerede. Endret 17. april 2009 av Genetics Lenke til kommentar
Essem Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Så hvis alle andre sier det er tøft å hoppe fra en bro anbefaler du andre å gjøre det? Litt kverulant? Det er da viden kjent at IE ikke når helt opp til mange andre nettlesere på både ytelse og brukervennlighet. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Faens dritt.. Årets NT suger balle! Ikke kom pianisten videre heller. Her går vi heller for en liten unge på 6 år som kan 3 trylletriks.. Herregud for noe møkk. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Har mye random som bare må ut: THIS! IS! SPARTAAAAAAAAAAH! Jawohl? OHHHH MAMMA MIA! HERE I GO AGAIN! PAPAPAPAPAPAPAPAPAKERFACE! I can has poll? Poll fo' shizzle. Yes you can has pollz. Thnx Atsjonas er pen TARAALALALALLALAHAHAHAHAHAHAH Skal vi lage potetsalat? La oss gjere det dinur luringur MUJHAHAHAHAHAHAHA! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Så hvis alle andre sier det er tøft å hoppe fra en bro anbefaler du andre å gjøre det? Litt kverulant? Det er da viden kjent at IE ikke når helt opp til mange andre nettlesere på både ytelse og brukervennlighet. Nei, det er generelt. Alle påstander burde begrunnes, uansett hva. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Håpet på trommissen og han siste operasangeren, Håkon Ricardo eller hva det var. De var flinke begge to. Hvis ikke de hadde vært alternativer hadde jeg glatt valgt Lydia og Grandpa-fyren. drugiS: Sant, men det er greit å begrunne hvorfor man synes det. Det er som å si at man hater EA fordi alle andre gjør det, men egentlig ikke vet hva som er så dårlig med dem. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 BLASTOFF! IT'S PARTY TIME! AND WE DONT LIVE IN A FASCIST NATION! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 (endret) BLAST OFF! IT'S PARTY TIME! AND WHERE THE FUCK ARE YOU??!!!!11 Endret 17. april 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Atsjonas er pen Nthhaaaawww<3 Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 BLAST OFF! IT'S PARTY TIME! AND WHERE THE FUCK ARE YOU??!!!!11 I'm rolling suicide. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Iharal3, har du fått deg PSN? Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Nei. Teknisk sett er det ikke min PS3 engang Er broren min sin, så jeg spiller når han gir meg lov og når han er borte. Han gir meg av en eller annen psykotisk grunn ikke lov til å koble PS3'en til nett(WTF?) Men han flytter sikkert ut om ett år eller to. Kanskje jeg kan kjøpe en egen da? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 OK Gleder meg til å eie deg i MW2 Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Hehe Jeg må nok advare deg. Jeg er et monster i COD:WAW Men du kan jo kjøpe deg xbox? Da får du spille med Lakus, drugiS, Jonas, Sadfez, analop, Lalaland og meg B) Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Å, fy faen. Vi ble nesten voldtatt av 30 danske jenter... Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Det skal jeg, men jeg skal ha PS3 som favorittkonsoll. Kan ikke kalle meg fanboy når jeg liker begge Å, fy faen. Vi ble nesten voldtatt av 30 danske jenter... Dirty boy... Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Oioioi det hørtes nice ut Har du noen planer om når du skal kjøpe da? Mokko: Var de fine? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Å, fy faen. Vi ble nesten voldtatt av 30 danske jenter... Utdyper du det litt? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 (endret) Oioioi det hørtes nice ut Har du noen planer om når du skal kjøpe da? Mokko: Var de fine? Tenkte jeg skulle ønske til jul eller spare med pengene jeg får til bursdag. Nå svarer jeg for Mokko: Puppene eller jentene ? Endret 17. april 2009 av HCG Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 (endret) Den beste: Å, fy faen. Vi ble nesten voldtatt av 30 danske jenter... Stakkars deg. Edit: Jeg har holdt på med dette i en halv time. SI NOE! Endret 17. april 2009 av lolidude Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå