Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vaenas: Den første.

Zealuu: Jeg visste faktisk ikke at man kunne starte på nytt med samme karakter før nå :blush: Det er dog lite fristende å starte helt på nytt, da jeg faktisk begynner å bli lei Diablo 1... Jeg tror jeg bruker cheats for å få med meg historien, så tar jeg vare på savegamet og spiller det igjen en annen gang, når jeg er mer motivert.

Tilgi!

Lenke til kommentar

Weaksauce. :p

Når du først har kommet ned til Diablo er for øvrig ikke historien sånn kjempeoverraskende - iallefall ikke om du har spilt Diablo 2 før, som gjerne er tilfelle med oppfølgere hvis levetid langt overstiger originalens.

Lenke til kommentar

Ok takker for svar. Overaskende svarte Lakus aldri på om han kom til å voldta avataren min... Hmm... I think he don't want us to know the truth...

Men anyways tenkte da på en annen avatar også akkurat nå står mellom den jeg har nå og den andre.

Looks:

Lenke til kommentar
Hvorfor ikke lage noe som ser litt mer sånn ut?

single-corner-fold.jpg

Sånn ut? Mener du en slik en som din?

Min er ikke brettet. MIn er kappet. Tenkte mer på å fylle igjen det "hullet" i hjørnet på avataren din slik at det ser ut som en papirbit som blir brettet eller løftet på. Det kan skafe følelsen av at avataren en klistret fast i forumet. Om det vil faktisk se bra ut er noe helt annet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...