Vaenas Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Ok... Hvorfor ikke? For da kan du ikke kidnappe og voldta avataren min? Just a guess people. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Navn i avatarer er litt overflødig, og slår meg som sånn "se jeg kan skrive bokstaver i Photoshop"-penisvifting. Brukernavnet ditt står tross alt like over avataren. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Vaenas: Den første. Zealuu: Jeg visste faktisk ikke at man kunne starte på nytt med samme karakter før nå Det er dog lite fristende å starte helt på nytt, da jeg faktisk begynner å bli lei Diablo 1... Jeg tror jeg bruker cheats for å få med meg historien, så tar jeg vare på savegamet og spiller det igjen en annen gang, når jeg er mer motivert. Tilgi! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Weaksauce. Når du først har kommet ned til Diablo er for øvrig ikke historien sånn kjempeoverraskende - iallefall ikke om du har spilt Diablo 2 før, som gjerne er tilfelle med oppfølgere hvis levetid langt overstiger originalens. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Joda, men jeg klarer ikke starte på et nytt spill før jeg har fullført et annet. Så jeg vil bli ferdig med Diablo 1. Nå. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Wohoo.. nå gleder jeg meg til neste Dexter episode. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Ok takker for svar. Overaskende svarte Lakus aldri på om han kom til å voldta avataren min... Hmm... I think he don't want us to know the truth... Men anyways tenkte da på en annen avatar også akkurat nå står mellom den jeg har nå og den andre. Looks: Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Hvorfor ikke lage noe som ser litt mer sånn ut? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Edit: HCG; Mokko er epic i Danmark. Han er på fotballtur! Jepp. Epic diare hele kvelden. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Hvorfor ikke lage noe som ser litt mer sånn ut? Sånn ut? Mener du en slik en som din? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 @Vaenas, likte den andre best. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Joda, men jeg klarer ikke starte på et nytt spill før jeg har fullført et annet. Så jeg vil bli ferdig med Diablo 1. Nå. Jeg fikk plutselig lyst til å installere Titan Quest igjen. Damn you. :| Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 (endret) Vaenas: Likte den andre bedre enn den du har nå, men det er jo meg da. Endret 17. april 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Lightning altså? Svarte etter at Lakus sa "kan du ikke lage noe mer sånn?" Fikk jeg lyst til å lage en totalt custom avatar... noen idéer? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Hvorfor ikke lage noe som ser litt mer sånn ut? Sånn ut? Mener du en slik en som din? Min er ikke brettet. MIn er kappet. Tenkte mer på å fylle igjen det "hullet" i hjørnet på avataren din slik at det ser ut som en papirbit som blir brettet eller løftet på. Det kan skafe følelsen av at avataren en klistret fast i forumet. Om det vil faktisk se bra ut er noe helt annet. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Skal du lage den helt fra scratch Vaenas eller har du et utgangspunkt? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 "Say yes to safe sex" reklame på spotify nå Det var den første reklamen jeg hørte når jeg viste moren min Spotify <_< Hun har ikke rørt det siden da. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Ooo.. 1373 i postcount. Nå, blir det enda en episode med Dexter Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Skal du lage den helt fra scratch Vaenas eller har du et utgangspunkt? Tenkte på en helt fra scratch. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Zealuu: Det skulle bare mangle Men vet du (eller noen andre) hvordan jeg cheater? I Diablo 1? Fant denne siden med noen interessante cheats, der står det at man må endre diablo.exe fila. Men jeg finner den ikke! Noen som vet hvordan jeg fikser det? Her er Diablo mappa mi: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå