Nøtte Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 EG har greid å overtale mamma til å kjøpe Fear 2 til meg etter skulen imorgen. Eg gleder meg som satan! Hehe gratulerer da!! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Takk, då det er liten sannsynlighet for at eg får kjøpe det alene. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Det er heleri! Det er ulovlig å kjøpe 18+ produkter til mindreårige! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Det er jo min eigen mor, ho gir med då tillatelse til å spille det, så da er det 0% ulovlig. Aldersgrenser er btw bare en "veileder", butikken kan sjøl velge om dei vil selge dei til mindreårige eller ikkje. Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Det er heleri! Det er ulovlig å kjøpe 18+ produkter til mindreårige! Aldersgrensen på data- og TV-spill er kun veiledende, noe som betyr at det ikke er en lovpålagt aldersgrense. Det er opp til den enkelte butikken å avgjøre om de skal selge det til personer under 18 år eller ikke. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Jeg har kjøpt 18+ spill uten problemer ja, men er det virkelig lovlig å gi et 18? spill til en 7åring? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Nå er jo ikkje eg 7 år gammel Men trur det er litt ekstreimt å gi eit 18 års spill til ein 7 åring, sjøl om eg alltid har spilt GTA. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 JAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!! Ferdig med den helv...filmanalysen av Max Manus!!!! Endelig! "Åpner lappen med takketalen" Takk til alle som har trodd på meg! (Meg selv) Takk til alle som har gikk meg hjelp (Wiki rawr) Takk til de som har holdt meg våken alle nettene (Tven) osv. osv. YES! Nå er det bare....å ...slappe...av? Neida, nå må jeg lese 2 kapittler i Naturfag om stråling og universet til i morgen siden jeg har en stor prøve. Over 50-60 sider, har ikke engang begynt.... Nesumar Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Du har ganske så dårlig med tid du då, Nesumar. Eg går og legger meg nå, ganske så trøtt. Sov godt Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Du har ganske så dårlig med tid du då, Nesumar. Eg går og legger meg nå, ganske så trøtt. Sov godt Du er ingen ide i det hele tatt hvor liten tid jeg har om dagene Har ikke hatt mer en 4 timers søvn hver natt i snart 2 uker nå... begynner å merke det på både kroppen og humøret... faen jeg vil ha ferie.... Sov godt Nesumar Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Skal vi bytte?? Har vært permitert nå i 2 mnd... Kjeder meg hjemme allså!!! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Det er heleri! Det er ulovlig å kjøpe 18+ produkter til mindreårige! Aldersgrensen på data- og TV-spill er kun veiledende, noe som betyr at det ikke er en lovpålagt aldersgrense. Det er opp til den enkelte butikken å avgjøre om de skal selge det til personer under 18 år eller ikke. Er klar over det, men prøvde å få det siste ordet.. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Skal vi bytte??Har vært permitert nå i 2 mnd... Kjeder meg hjemme allså!!! Er ferdig med norsken da, hvis ikke skulle du værsegod.... Har noe annet da, skal levere en spanskinnleverelse engang i neste uke....lyst på den? Nesumar Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Tja med tanke på hvor mye spansk jeg faktisk kan så burde du nøye deg med ikke mye mer enn 2 kanskje... men har så lyst til å gjøre noe annet egentlig:-9!!! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Første med Team Chrissj IRL: Great Success! Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Skal vi bytte??Har vært permitert nå i 2 mnd... Kjeder meg hjemme allså!!! WoW er det du trenger vettu. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Skal vi bytte??Har vært permitert nå i 2 mnd... Kjeder meg hjemme allså!!! WoW er det du trenger vettu. heh! Nei takk har spilt WoW en periode and guess what!! It's F*** retarded! Beste anmelder nor for dovre! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Då vr me ferdig med ein Samf, og ein spansk prøva. berre 3 timers skriving på sluten av dagen så er det ferie. Gleder meg verkeleg til Fear 2 Lenke til kommentar
Sidious_InnleggNO Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 FEAR 2 må nok skaffes, ja. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 eg skal spille det aleine, i heile natt. Det blir kos Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå