Gjest Bruker-127711 Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Ei jente i klassen min har digg rumpe, kroppen er ikke dårlig den heller. Laland, nå er det HELG Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Ei jente i klassen min har digg rumpe, kroppen er ikke dårlig den heller. Jeg kan ikke bevise det for dere, men jeg kan love deg at vikaren sin var bedre. Den var fast, ikke stor, ikke tynn, ikke liten, men fyldig, og passet perfekt sammen med lårene og hofta. Det var et fint syn. Skjørtet som lå så fint inntil og ansiktet ... I'm gonna stop myself right there. Høres ut som jeg er forelska jo Lenke til kommentar
Laland Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Ei jente i klassen min har digg rumpe, kroppen er ikke dårlig den heller. Laland, nå er det HELG Aw yeah, navnet mitt i spill. Nå bygger Laland PC for første gang på over to måneder! Skummelt! Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Spiste nettopp 2 porsjoner frokostblanding, en pose potetgull og ett glas brus mens jeg så på My name is Eearl Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 (endret) Ei jente i klassen min har digg rumpe, kroppen er ikke dårlig den heller. Jeg kan ikke bevise det for dere, men jeg kan love deg at vikaren sin var bedre. Den var fast, ikke stor, ikke tynn, ikke liten, men fyldig, og passet perfekt sammen med lårene og hofta. Det var et fint syn. Skjørtet som lå så fint inntil og ansiktet ... I'm gonna stop myself right there. Høres ut som jeg er forelska jo Skal vi vedde? Endret 17. april 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Ei jente i klassen min har digg rumpe, kroppen er ikke dårlig den heller. Jeg kan ikke bevise det for dere, men jeg kan love deg at vikaren sin var bedre. Den var fast, ikke stor, ikke tynn, ikke liten, men fyldig, og passet perfekt sammen med lårene og hofta. Det var et fint syn. Skjørtet som lå så fint inntil og ansiktet ... I'm gonna stop myself right there. Høres ut som jeg er forelska jo Skal vi vedde? Der legger ut ett bilde vær og vi dømmer! Nudes blir +1 poeng. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Nevøen min prøver desperat å stjele tastaturet fra meg. Jeg tror han har noe å si til verden. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Som Error sa: Let the prophet speak! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 gggggggggggggggggggyyyyyyyhbvg 76 mjmmnjj Ja, dere får lese det dere vil inn i det en ni måneder gammel baby hadde å si. ^_^ Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 gggggggggggggggggggyyyyyyyhbvg 76mjmmnjj Ja, dere får lese det dere vil inn i det en ni måneder gammel baby hadde å si. ^_^ Det er det smarteste jeg noen gan har hørt.... HILL PROFETEN! Lenke til kommentar
Error Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Hmm, jeg tror det er en kode. Kun de som klarer å løse den er verdige nok til å forstå profetens sanne ord. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 8555hgki500 mk 57hg - Lakus kode, he speaks it. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 gggggggggggggggggggyyyyyyyhbvg 76mjmmnjj Ja, dere får lese det dere vil inn i det en ni måneder gammel baby hadde å si. ^_^ Litt cliché(gyh) men ellers på høyde med Dr. King's "I Have A Dream". Dette blir en stor person. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Ei jente i klassen min har digg rumpe, kroppen er ikke dårlig den heller. Jeg kan ikke bevise det for dere, men jeg kan love deg at vikaren sin var bedre. Den var fast, ikke stor, ikke tynn, ikke liten, men fyldig, og passet perfekt sammen med lårene og hofta. Det var et fint syn. Skjørtet som lå så fint inntil og ansiktet ... I'm gonna stop myself right there. Høres ut som jeg er forelska jo Skal vi vedde? Haha, slår dere alle. Hadde vikar i dag: Høy, blond, tynn og med en ekstrem digg rompe. Ikke sånn giga, og ikke liten, men med fast form og perfekt størrelse. I tillegg har hun nice ansikt, og digg kropp Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Paisley, blir du med i Gamer FC? Du svarte ikke i tråden Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Lakus, Atsjonas, Paisley... jeg er redd jeg ikke kan ta noen av dere skikkelig seriøst før jeg får se bilder. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Jeg skal snikfotografere på mandag hvis jeg ikke finner noe brukbart på headlibrary. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå