Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir nok ungdomsskolenivå i starten, gitt. Så får vi heller se om jeg trapper opp til VGS etterhvert. Jeg merket selv da jeg gikk på VGS at mange av klassekameratene mine hadde tungt for å respektere at vi hadde unge lærere (ene læreren vår gikk lærerhøyskole og universitet samtidig og gikk rett fra lærerhøyskolen til VGS i en alder av 22 eller 23), så jeg tror jeg vil gå inn yrkesskoene på en ungdomsskole. Nivå under ungdomsskole tror jeg helt ærlig ikke at jeg klarer, man må passe sånn på alle elevene og sånn. Spesielt ikke barneskole. Jeg har ikke noe ønske om å hjelpe unger med skolisser og stuff etter praksisen min er unnagjort.

Lenke til kommentar

Jeg får ønske deg lykke til med det Eplefe, selv om det er lenge igjen. :) Vet ikke om jeg hadde klart å vært lærer på ungdomskolen. Ut fra egen erfaring vil jeg si det er den perioden med minst respekt for lærere. Det var det i alle fall for oss. ;)

Gormers: Hva lærer du da? ;)

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar
Gormers: Hva lærer du da? ;)

Lærer bare teori om verdensrommet, f. eks hva et svart hull er, formen på rommet, og noen få formler. Ikke noe som jeg kunne sett på national geographic eller lest i illustrert vitenskap, men interessant lell. ;)

Vil si at du har stått opp ganske tidlig hvis du har fri nå, ja, kudos.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar
Lærer bare teori om verdensrommet, f. eks hva et svart hull er, formen på rommet, og noen få formler. Ikke noe som jeg kunne sett på national geographic eller lest i illustrert vitenskap, men interessant lell. ;)

Dere har ikke begynnt på Einsteins relativitetsteori da?

Er faktisk ganske stolt av å ha stått opp så tidlig frivillig ja. :D

Ehtram: Det høres ut som dere ser noen ganske spesielle filmer. :p

Nøtte: Skal du kokkelere litt?

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Synes faktisk den rettssaken blir mer og mer en farse. Det er latterlig egentlig, hvis de absolutt vill sette en stopper for piratkopiering og ulovlig distrubusjon/nedlasting finnes det mange bedre tiltak. Det er som det sto i artikkelen, dette er bare et spill for media og diverse foreninger for å gi et inntrykk av at de gjør noe med piratproblemet. <_<

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...