ShampooMacTavish Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 ... Men det er allikevel ikke et konkret svar, Atsjonas Nei, jeg må si deg enig med det du sa i stad; Man vet det ikke før man er der. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Snakker vi om døden nå da? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Ikke helt, vi snakker om hvorvidt du ville ofret deg selv for noen andre. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Jeg tror jeg går til sengs, kan gruble på dette i natt Pleier ofte å drømme det jeg tenker på når jeg sovner, så det blir et mulig drømme-scenario. Natta. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 (endret) Jobbintervju styggtidlig i morgen på motsatt side av byen, hurra. Edit: HVORFOR er ikke Zealuu her akkurat nå? I need a hug. :< Endret 16. april 2009 av Eplefe Lenke til kommentar
Laland Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 (endret) Shampoo kommer til å drømme at han uskadeliggjør en bombe som ligger midt ute på veien foran en fullastet buss og dør under prosessen, men takket være hans offer overlevde bussen. Og passassjerene(?). Edit: du kan få en klem av meg, Eplefe<3 Endret 16. april 2009 av Laland Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Vi snakket om deg mens vi spilte ikveld, Lakus. Så du har vært savnet. Good or bad? Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Da vat jeg hjemme igjen:-) Hva har skjedd i dag? Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Ble sen nå, men har endelig fått meg Spotify + At hele GR ble rasende på meg da jeg foreslo å fjerne rankingsystemet... Jeg har nesten skapt anarki der Lenke til kommentar
Laland Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Vi snakket om deg mens vi spilte ikveld, Lakus. Så du har vært savnet. Good or bad? Du.. bidro til godt humør. "Bare" delen av gamertagen din er underholdende! Da vat jeg hjemme igjen:-) Hva har skjedd i dag? Veldig, veldig lite. Snakket litt om død og ofring og sånt. Det vanlige. Ble sen nå, men har endelig fått meg Spotify + At hele GR ble rasende på meg da jeg foreslo å fjerne rankingsystemet... Jeg har nesten skapt anarki der Rankingsystemet burde fjernes. Det finnes ikke tvil. Om ikke annet; gjør alle som har glitchet seg opp til rank 100 til -50 og fjern penalty hvis man blir DC. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 GR= Gamereactor. En slags blek etterligning av Gamer.no. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Mm greit å vite:) Jeg har laget mat som skal sendes til en fiske konferanse/messe i brussel jeg da... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Vi snakket om deg mens vi spilte ikveld, Lakus. Så du har vært savnet. Good or bad? Du.. bidro til godt humør. "Bare" delen av gamertagen din er underholdende! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Jeg har nerda Super smash bros brawl en del timer (veldig moro når begge spiller mot hverandre like godt, og begge kan karakterene sine). Etter det gikk jeg over til Geometry Wars 2 hvor jeg klatret til 960 plass på en toppliste /skryt igjen. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Meeeen.. man kimser(altfor lite brukt utrykk!) ikke av en heldagsprøve i engelsk skrevet på "Hamlet"-vis. Takk for idag; måtte en.. vind av ære følge dere. (Raballah-dagen, iflg Pondus) Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Random tanke: det er få gode komedier ute og går for tiden. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Tenker du film eller tv? hvis tv er jeg veldig uenig(tbbt,himym osv...), men hvis det er film derimot er det lenge siden jeg har sett en god komedie Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 (endret) Er selvfølgelig film (har ikke sett så mye tv komedie i det siste uansett). Siste komedie jeg så som var nokså morsom var step brothers. Ellers har det vært labert. Endret 16. april 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Var på kino forrige uke sammen med en vennine og så den nye "En shopohlilkers......"(ikke mitt filmvalg) og da den var ferdig tenkte jeg "for en drittfilm", det var umulig å relatere seg til karakterene og humoren var rett og slett dårlig, den hadde selvsagt sine øyeblikk da man satt å humret i salen. men Nei jeg savner en god komedie for å si det sånn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå