- FuzioN Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Noen her som ville ha likt dette:? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 (endret) Edit: @hgc Neh, tenk så surt og falle ut av senga. Endret 16. april 2009 av lolidude Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Engelsk tentamen is history. Thats why i can snakke norsk. Erdet en side/noen som kan skjekke 2 nr for meg? Snakker ikke om gule sider sjekke. Det ene nr fins ikke i katalogen, og det andre er et stavtrykkeri i kristiansand. Sistnevnte kan ikke bli ringt til, første har jeg ikke prøvd. Ringer jeg til de, kommer det ei damestemme "Hei du har kommet til max..ettellerannet.. Vi har prøvd og kontakte deg via en av våre mange arbeidsgivere" Lenke til kommentar
Licht Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Trivia fra dagens forelesning: Småfolk i middelalderen gjemte skrin med aborterte fostre i, under kirkegulv og i veggene. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Haha, de reffererer til Norge i den nyeste South Park episoden! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Haha, de reffererer til Norge i den nyeste South Park episoden! Nettside? Eller ''amerikanske venner''? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Masse aktivitet her, ja 20 min siden 13:37. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 YAY! Fant igjenn en video jeg har lett etter i over ett år http://www.urlesque.com/2009/04/08/the-100...t-videos-65-61/ Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Blogg og signatur oppdatering! Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Noen her som ville ha likt dette:? LEKKERT! Me want Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Engelsk tentamen is history. Thats why i can snakke norsk. Erdet en side/noen som kan skjekke 2 nr for meg? Snakker ikke om gule sider sjekke. Det ene nr fins ikke i katalogen, og det andre er et stavtrykkeri i kristiansand. Sistnevnte kan ikke bli ringt til, første har jeg ikke prøvd. Ringer jeg til de, kommer det ei damestemme "Hei du har kommet til max..ettellerannet.. Vi har prøvd og kontakte deg via en av våre mange arbeidsgivere" Fant det ut, hadde deltatt i en spørreundersøkelse, så fikk en film som jeg bare skulle betale porto på. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 (endret) Haha, de reffererer til Norge i den nyeste South Park episoden! Nettside? Eller ''amerikanske venner''? Et par ting.. Ikke sitér et innlegg rett over deg, og her finner du den: *slettet link* Endret 16. april 2009 av Laland Lenke til kommentar
Gcduden Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Er ikke pirat-snakk ulovlig her på forumet da? Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 var vel ikke direkte Norge, men Skandinavia? Do you like fishdicks? :E Lenke til kommentar
Laland Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 De nevner Norge ved navn, og det er ikke piratkopiering. Skaperne av South Park har ved flere anledninger sagt at de er for fildeling, og mener "så mange som mulig" skal få se hva de lager, og velger å la det være lovlig for alle å laste ned. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Joho! Fikk ett nytt spill! FIFA 09. Sitter og spiller det nå! Lenke til kommentar
Gcduden Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 De nevner Norge ved navn, og det er ikke piratkopiering. Skaperne av South Park har ved flere anledninger sagt at de er for fildeling, og mener "så mange som mulig" skal få se hva de lager, og velger å la det være lovlig for alle å laste ned. Men mininova er en torrentside der det meste er ulovlig å laste ned. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 De nevner Norge ved navn, og det er ikke piratkopiering. Skaperne av South Park har ved flere anledninger sagt at de er for fildeling, og mener "så mange som mulig" skal få se hva de lager, og velger å la det være lovlig for alle å laste ned. Men mininova er en torrentside der det meste er ulovlig å laste ned. Så? Siden er ikke ulovelig. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Du har kanskje rett i det.. fjerner linken og henviser heller til mrtwig.net! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå