Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sitter å ser på City of god...

Den er elskbar.

Akkurat ferdig (30min siden) med å se på siste episode av Sarah Connor Chronicles. Og jeg har bare ett ord: MINDFUCK! :blink:

Om noen har sett den også, please share your thoughts. I need them.

Did John skip Judgement Day? Did Cameron give her chip to John Henry because John Henry helps John Connor in the future?

Lenke til kommentar

Du kan jo ta opp igjen diskusjonene med deg selv her nå på natta.

Siste Sarah Connor Episoden fyrte ikke akkurat lite opp under tidsfasisnasjonen min heller. Er fremdeles mindfucket - på e god måte.

Uansett så skal jeg legge meg nå. God natt, forumtroll :)

Lenke til kommentar

God natt Lakus. :) Selv om jeg kanskje kommer til å diskutere med meg selv vil jeg ikke poste den diskusjonen. Det blir for dumt. :p

Nøtte: Nei, tror ikke retro perspektiv er akkurat det jeg er ute etter. Og hvis det er det vil jeg foretrekke den engelske versjonen, den høres bedre ut. ;)

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

*brølelattis*

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="295">
Lenke til kommentar

God morgen folkens :)

Noen som ser på supernatural her da?

Jeg ser på supernatural :)

Hva går supernatural ut på foruten om dte som ligger i navnet. Super naturlig...

Serien handler om to brødre som jakter på overnaturlige vesner. Jeg synest serien er utrolig bra på karakter utvikling, den hsr også mange gullkorn innimellom. Den fokuserer da veldig mye mellom forholdet mellom disse to brødrene, og serien har en veldig bra stemning over seg.Sjanger vil jeg si er grøsser eller triller med en liten dæsj Scifi :)

Lenke til kommentar

Er på skolen og planlegger fortsatt hva jeg kan ta bilder av som et fotoprosjekt, har tenkt på konserter og motorsport og slikt, men da kommer problemet med at jeg ikke får gjort det i skoletiden. Noen som har noe jeg kan ta bilder av? Kanskje samle folket her til et skikkelig Gamer bilde?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...