Gormers Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 "OHMYGOOOD!!!" og den før er klassikere ja Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 "OHMYGOOOD!!!" og den før er klassikere ja GARBAGE DAY! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Hvorfor er det så mange som ønsker å ha hauger av 'følgere' på twitter? Er det om å gjøre å ha flest? Jeg har bare folk jeg kjenner, være det fra forum, Xbox Live eller real life. Utenom kontoer som Gamer og GiantBomb selvsagt, men de er der for å oppdatere meg på spillsaker. Hva er vel ellers poenget med å blogge? Uten at noen ser det altså. Da kunne jeg like gjerne skrevet et Word-dokument (OpenOffe-dokument ville vel vært mer riktig å si). Blogging handler jo om tilbakemeldinger og kommunikasjon. Derfor det ikke heter E-Diary. Btw: Terminator: Sarah Connor Chronicles episode 21 av sesong 2 var fantastisk. Rett og slett fantastisk. Gleder meg til seriefinalen nå Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Skjera folkens? Legger meg om ikke så lenge. Litt bakgrunnss-skolearbeidsmusikk http://open.spotify.com/track/7rSn37L6jGaPnOOLBbEwXX http://open.spotify.com/track/6ITuEcx2PbKHuNXxajmhbs Endret 15. april 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Tror det er relativt stille her faktisk.. .Sitter å ser på City of god... Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Jeg skal også legge meg om ikke så lenge, må bare prøve å bli litt trøtt først, noe som er litt vanskelig ettersom det ikke er så mange timer siden jeg våknet. Men jeg er nå her enda, selv om dette er hvis en veldig stille forumkveld. Endret 15. april 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Mkay. Er for en gangs skyld ikke trøtt i det hele tatt heller, men kan hende det har noe med at jeg hører på rar musikk på full guffe. Nå tenker jeg bare over hva ekstra jeg kan ha med som notater i morra til spansktentamen. City of god.... Film? Endret 15. april 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Hmm skal "jobbe" i morra. Jobber litt gratis for tiden for å faktisk gjøre noe. Ellers så hadde jeg blitt gal! det ser ut til å bli en ganske spennende film og! Endret 15. april 2009 av Nøtte Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Såpass altså. Vel du blir vel satt pris på av hvem nå enn det er som bør gjøre det:) Av en eller annen grunn føler jeg meg skjeldent motivert til å se filmer alene. Vet ikke hvorfor men med TV-serier og spill er det helt annerledes^^ Endret 15. april 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Det er litt for å vise meg fram for de store kokkene i Norge også at jeg gjør det. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Tv serier blir litt vankslig å se i lag med andre. Den ene kan være på seong 2 mens du selv er på sesong 7 for eksempel. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Yup, men så er jeg ikke storfan av komedier som "dem andre kompisene" heller. Dem seriene jeg som regel ser passer i alle fall ikke å se med andre siden jeg må fokusere for å få med meg alt:P Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Hehe skjønner hva du mener:) Hvilke serier ser du da? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Jeg ser ikke så veldig mange nå egentlig, ihvertfall i forhold til andre på forumet. The wire ser jeg regelmessig (andre sesong), og så ser jeg litt doctor who og band of brothers. Siden det er uten tekst på de to siste så er det ikke alltid lett å høre hva dem sier:P. Det var egentlig Dexter som fikk meg til å begynne å se på serier, det var en skikkelig "wow" opplevelse i fjor høst. Så så jeg fringe etter det. edit: hva med dere? Endret 15. april 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Jeg elsker serier Jeg vurderer å begynne å se dexter og egentlig men hvordan er den serien i forhold til fringe? Mythbusters, Csi, Heroes, Thath 70s Show, the unit, scrubs, chuck, fringe, the big bang theory, family guy og Ross kemp Prøver også å se på the office men jeg ksjønner ikke humoren! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Ganske ulik. Bedre skuespill enn fringe, eller kanskje bedre dialog/writing. Jeg likte fringe, men det de sa ble litt snodig noen få ganger. I Dexter føles "snakkingen" mer naturlig (har glemt ordet). I hele serien så hører også Dexter snakke til seg selv, vi hører han reflektere over livet osv. Jeg synes det var veldig kult, kanskje litt emo i førsten for noen, menneh. Veldig god presantasjon, musikk etc. Handlingen handler mer om persone og kanskje en bestemt morder som er på rømmen. Det er liksom litt mer om selve personene, så på en måte så er CSI og fringe kanskje litt mer upersonlig (?). Ble kanskje litt random tekst, men whatever. edit: edita du posten uten at det kom tekst? Så ikke det nederste du skrev med en gang... edit 2: Scrubs og famliy guy er selvfølgelig episk, må få skaffet meg de seneste episodene... Endret 15. april 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Knaskje det er det jeg skal begynne å se på... Litt og litt denne gangen kanskje... Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Ellers blir du oppe hele natta ? Random scrubs epicness: edit: ser også på house av og til Endret 15. april 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Nja noe sånt kanskje... I natt blir det til at jeg ser ferdig denne filmen så skal jeg legge meg! I Scrubs får du jo gullkorn i nesten hver episode! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå