Gormers Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 @ Laland: Likevel vil både du som står utenfor boksen, og den som kommer ut av den etter 20 år fremdeles se at de begge er på samme sted, til samme tid. Deres opplevelse av tiden er forskjellige, men ikke tiden i seg selv. De blir ikke deportert til en annen dimensjon om det er det du lurer på. Om vi snakker om enorme gravitasjonpåvirkninger og annen ulumskheter drimot kan man komme frem til såpass forskjellige resultater at man nesten skulle tro de faktisk hadde blitt forflyttet i tid. Det gav litt mening Lenke til kommentar
Laland Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Var det ikke det jeg sa da? Er fullstendig klar over at alle fra utsiden vil oppleve det vi kaller tid, men for dem der inne er det "intet" som skjer. De gikk inn, ble fryst ned, og våkner senere som om ingenting har hendt. Om det er to timer eller tusen år er irrelevant. Og det fungerer såklart bare èn vei, og det er den veien vi alle drar uansett. For å ha noe å forholde seg til, så kan man bare forflytte seg fra år 2000, ikke nærmere eller forbi. Hvis du tror det var sånn jeg missforsto. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Hvem er Fargoth? Trådstarter. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Da er alle enige i at tidsreiser slik vi ser på film er reint spikkandes umulig, men at å påvirke en persons opplevelse av tid er mulig? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Har ikke tenkt annerledes jeg heller, men det hadde vel vært annerledes hvis det hadde vært mulig å gå andre veien med "tidsreiser". Endret 15. april 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Men det er umulig Endret 15. april 2009 av Lakus Lenke til kommentar
Laland Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Da er vi enige, Lakus. Nå har det vært diskutert politikk og blitt filosofert om tid på èn dag. Veldig høy standard på snakket her idag. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 På tide å bringe standarden ned litt. Jeg er utslitt Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Neil Gaiman svarte meg på twitter! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Heroes episoden var knall. Virkelig. På høyde med "Company Man" fra sesong 1. Lenke til kommentar
Error Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Da er jeg tilbake, og jeg har fått med meg de siste spennende sidene;) Hva er egentlig greia med Twitter? Hvorfor er det vits å ha? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Lett å holde sånn passe kontakt med folk du egentlig ikke kjemmer. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Og greit for å si alle de ubetydelige tingene som får deg til å føle deg bedre bare av å si dem slik at andre kan se. Edit: I Came, I wrote, I am now watching Sarah Connor Chronsicles. talk2uguisel8rallig8rs. Endret 15. april 2009 av Lakus Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Da var jeg våknet etter min 5timers lange middagslur og jeg føler meg utrolig opplagt, så kommer nok ikke til å få sove i natt heller. Ble utrolig overrasket hvor mye tråden hadde vokst på disse timene, dere har jo vært innom ganske mange fine emner, likte veldig godt tidsreisedelen (big surprise)men hva skjer her nå da? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Ikke mye, Ehtram. Ikke mye. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Alle er i msn-chatten. Woho! *kremt* Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Hvis jeg er borte etter 21:30 har jeg lagt meg <_< Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Om en halvtime skal jeg varme baugette med ost og skinke på til tv Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Om en halvtime skal jeg varme baugette med ost og skinke på til tv Lost? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå