Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

@ Laland: Likevel vil både du som står utenfor boksen, og den som kommer ut av den etter 20 år fremdeles se at de begge er på samme sted, til samme tid. Deres opplevelse av tiden er forskjellige, men ikke tiden i seg selv. De blir ikke deportert til en annen dimensjon om det er det du lurer på. Om vi snakker om enorme gravitasjonpåvirkninger og annen ulumskheter drimot kan man komme frem til såpass forskjellige resultater at man nesten skulle tro de faktisk hadde blitt forflyttet i tid.

Det gav litt mening ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var det ikke det jeg sa da? Er fullstendig klar over at alle fra utsiden vil oppleve det vi kaller tid, men for dem der inne er det "intet" som skjer. De gikk inn, ble fryst ned, og våkner senere som om ingenting har hendt. Om det er to timer eller tusen år er irrelevant. Og det fungerer såklart bare èn vei, og det er den veien vi alle drar uansett. For å ha noe å forholde seg til, så kan man bare forflytte seg fra år 2000, ikke nærmere eller forbi. Hvis du tror det var sånn jeg missforsto. :)

Lenke til kommentar

Og greit for å si alle de ubetydelige tingene som får deg til å føle deg bedre bare av å si dem slik at andre kan se.

Edit: I Came, I wrote, I am now watching Sarah Connor Chronsicles. talk2uguisel8rallig8rs.

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Da var jeg våknet etter min 5timers lange middagslur og jeg føler meg utrolig opplagt, så kommer nok ikke til å få sove i natt heller. Ble utrolig overrasket hvor mye tråden hadde vokst på disse timene, dere har jo vært innom ganske mange fine emner, likte veldig godt tidsreisedelen (big surprise)men hva skjer her nå da? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...