Laland Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Eller, som Fry i en Futurama episode, har sex med din egen bestemor og blir din egen bestefar? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 ifølge det ontologiske paradox, så vil jeg forsvinne. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 ifølge det ontologiske paradox, så vil jeg forsvinne. Men da kunne du jo ikke dra tilbake i tid og drepe deg selv? Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Om noen av oss hadde vært glup nok til å finne opp en tidsmaskin så hadde vi nok reist tilbake i tid og og gitt oss denne. så sannsynligheten for at vi faktisk noen sinne kommer til å finne opp denne er svært liten. Sjangsen fort at noen i det hele tatt kommer til å gjøre det er forsvinnende liten! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Jeg tror det kommer til å komme en gang. Ikke en slik vi ser på filmer; "10.4.1572" med skruknapper, men heller et avansert fly, som flyr fortere enn lysets hastighet. Selv om det bare reiser noen sekunder bakover i tid, er det fortsatt en tidsreise. Endret 15. april 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 ifølge det ontologiske paradox, så vil jeg forsvinne. Men da kunne du jo ikke dra tilbake i tid og drepe deg selv? Om du dro bakover i tid og drepte din egen mor ville du fremdeles vært i fortiden, da det er der du "nå" er. Du er ikke i fremtiden. Du er ikke i fortiden. Du er i nuet. Og nuet er relativt. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Det er det ontologiske. Bestefar paradoxet, er at du kan ikke dra bakover, for du ville ikke være der til å drepe deg selv, for du ville aldri blitt voksen til å gjøre faktisk drepe din mor. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 I has dobbeltpost and leet postcount Oj faen.. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Poenget mitt er at om du først er i fortiden vil det være din nåtid. Ting som har skjedd/vil skje i fremtiden vil ikke ha noe å si for din nåtid, rett og slett fordi det ikke eksisterer noen fremtid eller fortid, bare begreper om opplevelsen av tid. Dette betyr jo også at det å dra tilbake i tid for å drepe deg selv er rett og slett fysisk umulig, men om du faktisk hadde vært i posisjon til å gjøre noe slikt, ville det ikke vært noen fysiske barrierer som gjør at du forsvinner eller som gjør det umulig. FOrdi fortid og fremtid ikke eksisterer. Tid er en måleenhet av bevegelse, ikke en utøvende faktor. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Slutt med det der, Lakus. Jeg får hodepine. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Au det verker i høyre hjernehalvdal... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Jeg har en blodig klut med hundevalper på. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Alldri noen online på GoldenEye: Source jo Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Slutt med det der, Lakus. Jeg får hodepine. Au det verker i høyre hjernehalvdal... For dypt? ^_^ Tid er tricky business. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Vi diskuterer det over Live her, og ja; utrykket "for dypt" kom opp. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Skjønner det godt ^^ Er rimelig interessert i effekten av tid selv, og selv om det i mitt hode gir perfekt mening (på en ubeskrivelig absurd og mongoloid måte) er det likevel ingen måte jeg kan klare å beskrive det på som gir mening verken skriftlig eller muntlig. Verken for meg selv eller andre. Selv om det i mitt hode er fullt forståelig. Det er rett og slett - Gah. jeg gir opp å prøve å forklare meg selv hvorfor jeg ikke kan forklare noe jeg egentlig ikke klarer å forklare for meg selv. Eller noe sånt. In here -> [head] - It makes sense. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Hvem diskuterer hva live og hvor? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Hvem som diskuterer hva er ikke interessant. Det som er interessant er når vi diskuterer. Eller opplevelsen av når vi diskuterer. Eller whatever. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Nøtte: Xbox 360 Gears of War 2 Xbox live party chat Uansett har jeg ikke hjernekraft eller tid til å diskutere slike emner. Må øve til spansk heldagsprøve i morra. Endret 15. april 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå