Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-127711
<Hvorfor har du bilde av en sjokolade mynt atsjonas?

Sjokolademynt? Det er en kobbermynt som jeg lagde i photoshop. Full size versjonen ser 100x bedre ut enn den, bare en midlertidlig ting.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå tror jeg det skjer noe på Flesland flyplass eller Bergen Sør, minst 4 sykebiler, 3 brannbiler og et legehelikopter fløy sørover over danmarksplass.
Uffda.. får holde et øye med nettaviser. :-/
Uffda.. får holde et øye med nettaviser. :-/

?

Det er ikke så vanskelig å se om det står noe i et innlegg eller to foran. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Kan noen forklare meg hva dette er med enklere ord?

Retrocausality (also called retro-causation, backward causation and similar terms) is any of several hypothetical phenomena or processes that reverse causality, allowing an effect to occur before its cause.
Lenke til kommentar
Svarte ta signaturen.... Vpad(g) skal nedunder "Lakus var her..." Skal legge til koden så noen forhåpentligvis kan hjelpe meg.

[float=left][size=1][color="#808080"][font="Tahoma"]"Jeg la merke til at Vaenas ikke var her, han er en liten positiv bølge her inne på forumet" - Genetics[/size][/color][/font]
[font="Tahoma"][size=1]Xbox Live Gamertag: [color="#006400"]Vaenas[/size][/color][/float][float=right][size=1][font="Tahoma"][color="#808080"][right]"Who am I? I'm not sure, do you know who you are?"[/color]
[float=left][url="http://ubuntu-trading.com/"][font="Trebuchet MS"][color="#FFA500"]Ubuntu Cola[/color][/font][/url][/right][/font][/size][color="#2F4F4F"][font="Tahoma"]Lakus var her den niende April, 2009[/font][/color][/float][/float][float=left][color="#00BFFF"]V[/color][color="#FF00FF"]p[/color][color="#FF0000"][size=1]a[/size][/color][color="#00FF00"]d[/color]([color="#FFA500"]g[/color]) [url="http://vaenas.wordpress.com/"]Trykk her![/url][/font][/float]

Som du ser her er koden og under slik den blir da seende ut...

"Jeg la merke til at Vaenas ikke var her, han er en liten positiv bølge her inne på forumet" - Genetics

Xbox Live Gamertag: Vaenas

"Who am I? I'm not sure, do you know who you are?"

Lakus var her den niende April, 2009

Vpad(g) Trykk her!

Noen som kan hjelpe med dette?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Etter å ha lest endel wikipedia artikkler om tidsreise, er jeg blitt ekstremt interrisert.

Edit: kan hjelpe deg snart Vaenas.

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...