Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eplefe og Zealuu:

Dette er fordi dere ser kun de positive sidene fra amerikanisering, mens dere fremtrekker de negative fra islamisering. Jeg benekter ikke at dette er tilfellet også generelt, men husk at alle sider har både positive og negative trekk.

Ta et eksempel.

Hvem vil du ha som statsleder.

1. Han er alkoliker, pillemisbruker og har aggresjonsvansker.

Du har valgt Sir Winston Churhill.

2. Han er en kreativ sjel, kunstner og vegiterianer.

Du har valgt Adolf Hitler

Også kan du tenke på hvem har dårligst rykte? 1 eller 2? Hvorfor, fordi noen ser kun de gode sidene om de vil, mens andre fokuserer kun på de negative.

Jeg mener vi iallefall kan være åpen for tankegangen både til amerikanere og islamister. Vi finner selv ut hva vi vil ha. Poenget mitt var å fremheve den tåpelige mot å gå bananas mot den ene, men den andre slukte vi rått uten at vi tenkte på de negative konsekvensene av det.

Endret av Shicca
Lenke til kommentar

En vegetarianer som statsleder er å be om trøbbel uansett. Mangelsykdommene må jo ha ført til at fyren var paranoid av en annen verden og mentalt forstyrret, slet med depresjoner og muskelsykdommer etc.

Har man aggresjonsproblemer sperrer man i hvert fall ikke ting inne. :]

Kan forøvrig og presisere at Hitler var en dårlig kunstner, og avholdsmann. Og at Churchill ikke var pillemisbruker, men fikk medisiner for å holde depresjonene sine i sjakk da datteren hans tok livet av seg. :)

Edit: Hvis du kan finne noen positive sider ved islamiseringen, skal jeg legge meg flat og innrømme at jeg kun drar frem negative ting om den. Selvsagt har amerikaniseringen negative sider, men de kan ikke på noen måte måle seg med islamiseringen heller.

Jeg har ikke akkurat mangelfull kunnskap om Islam heller.

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Kan noen hjelp meg nå? For taskbaren går bare på enten linje 2 eller 0, ikke linje1 som er vanlig.

Edit: Det fiksa seg, men aner ikke hvordan.

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Men nå trenger jeg en annen hjelp. Jeg har en mus, som liker veldig godt å trykke på hjultasten, uten at jeg har trykket. Skjer med alle musene jeg har prøvd. Går det ann å skru av denne tastetrykken?

Lenke til kommentar
Da er signaturen min litt oppdatert, virker kanskje litt rotete, men jeg orker ikke å stresse mer med det nå.

Og hvis noen finner ut av hvordan Lakus på mystisk vis fjerner understrekning av linker - ta kontakt! ;)

Linje #1: Jeg er nevnt to ganger i signaturen din [happyface]

Linje #2: [Ninjaface]

800 GET!

Det var den desidert verste GET i dette forumets historie [smilingface]

Jeg er endelig ferdig på skolen for dagen. Vet egentlig ikke hvorfor jeg sier endelig, da jeg ikke har gjort stort i dag, og det jeg gjorde bare var koselig og gøy. Kort sagt så satt jeg på rævva frem til lunsj, og i to timer etter lunsj pratet vi bare. Den siste timen laserte vi. Om noen lurer på hva det er så er det når man maler en overflate med en farge først, for så å male over med en tynn-tynn-tynn maling og lager mønster i den slik at fargen under synes igjennom. Rett og slett en kosedag.

Har også fått stipendet i dag, noe som ligger på 1620kr i måneden. Betalte straks ned en gjeld på 300, kjøpte meg en film (Rise of the Footsoldier) og litt mat og røyk ++. Har to spill og noe dilldall kommende i posten på tilsammen 455kr, og dermed ender dagens pengebruk opp på ca 900-1000kr. Glad jeg ikke bor for meg selv.

Hei, forresten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...