Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg forstår ikke hvorfor dere synest der er så stas å være førstemann på siden? Jeg liker det iallefall ikke.

Får på en måte en følelse av at innlegget kommer utenfor sammenheng (hvis dere forstår hva jeg mener.)

...men uansett jeg vant :)

Endret av Ehtram
Lenke til kommentar

Hvorfor er plutselig litt muslimsk kultur et stort problem?

Er langt mer bekymret over den snikamerikaniseringen som har holdt på siden krigen omtrent, eller snik og snik...

Vi gaper som sulte fugleunger og sluker alt fra Statene uten spørsmål. Alt av amerikanske kultur besudler det norske samfunnet og kulturen. Stå i Karl Johans gate, gata hvor den Norske stat er. Alt Norge er ligger her; Slottet, Stortinget, Nasjonalteateret, mm.

Men hva ser du om du står i Karl Johans? Jo, Burger King, McDonalds, Fridays, Hard Rock Cafe etc.

Jeg ser ingen moskeer... Ei heller andre muslimske innslag, sett bort fra en og annen tigger, gatemusikant etc.

Nei, Det er jo betenkelig at norsk ungdom bruker flere amerikanske ord i en vanlig setning en norske omtrent. Fean meg trist er det. Fysjom!!

Jeg for min del ønsker muslimene velkommen, og kast ut disse virkelige okkupantene.

EDIT: Sikker på at du er enig Nøtte?

Endret av Shicca
Lenke til kommentar

Til dels faktisk men jeg mener fortsatt at det muslimske begynner å få et litt for godt fortfeste her i Norge. Det er kanskje ikke så synlig enda men tro meg vi kommer til å oppdage det før det er for sent uansett.

Jeg mener det er ikke bare et problem i dagens Norge. Innflytelsen fra Amerika har/er jo et st stort "problem" for språket vårt. Et tidligere problem som var i karl johan ver jo alle horene, dette er jo nå delvis tatt hånd om. Problemet er ikke løst men det er i hvertfall oppdaget og gjor litt med. De muslimske er ikke som det amerikanske eller gatemusikanter og uteliggere. De har en annen måte å opptre på. Jeg ønsker alle velkommen så lenge dem faktisk gjør noe for Norge. Dvs jobber eller gjør noe fornuftig her i landet. Alle andre har ikke noe her å gjøre.

Endret av Nøtte
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...