Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jadda, der blei jeg vekt av noen forbanna drittunger utforbi vinduet. Hyling og skriking.. Se og kom dere på skolen for F"¤#%.

Jaja, chille litt så frokost så ut og fixe litt på bilen å ta en liten stroll :p Fikk på nye felger og sommerdekk i går. Det var herligt det!

Lenke til kommentar

Svarte ta signaturen.... Vpad(g) skal nedunder "Lakus var her..." Skal legge til koden så noen forhåpentligvis kan hjelpe meg.

[float=left][size=1][color="#808080"][font="Tahoma"]"Jeg la merke til at Vaenas ikke var her, han er en liten positiv bølge her inne på forumet" - Genetics[/size][/color][/font]
[font="Tahoma"][size=1]Xbox Live Gamertag: [color="#006400"]Vaenas[/size][/color][/float][float=right][size=1][font="Tahoma"][color="#808080"][right]"Who am I? I'm not sure, do you know who you are?"[/color]
[float=left][url="http://ubuntu-trading.com/"][font="Trebuchet MS"][color="#FFA500"]Ubuntu Cola[/color][/font][/url][/right][/font][/size][color="#2F4F4F"][font="Tahoma"]Lakus var her den niende April, 2009[/font][/color][/float][/float][float=left][color="#00BFFF"]V[/color][color="#FF00FF"]p[/color][color="#FF0000"][size=1]a[/size][/color][color="#00FF00"]d[/color]([color="#FFA500"]g[/color]) [url="http://vaenas.wordpress.com/"]Trykk her![/url][/font][/float]

Som du ser her er koden og under slik den blir da seende ut...

"Jeg la merke til at Vaenas ikke var her, han er en liten positiv bølge her inne på forumet" - Genetics

Xbox Live Gamertag: Vaenas

"Who am I? I'm not sure, do you know who you are?"

Lakus var her den niende April, 2009

Vpad(g) Trykk her!
Endret av Vaenas
Lenke til kommentar

@Atsjonas:

Tviler på at det er så mye jeg kan gjøre for å hjelpe. :)

Søsteren min hadde forresten akkurat den samme oppgave på tentamen for noen uker siden og jeg må innrømme at jeg ble/blir litt missunnelig på dere når jeg tenker tilbake på hvilke oppgaver vi pleide å få. Og det var iallefall langt i fra sånne gøye oppgaver, men jeg greide nå alltid å flette et eller annet scifi element inn i historien uansett.

Men hva skjer folkens?

Holder med litt teori rundt logo og nettsider.

Håper jeg ikke duppet av for jeg ble pluselig alene i rommet ( virker som det er friminutt)...

Endret av Ehtram
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...