Coffey Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Den blir sikkert aldri ferdig. Det blir en sånn som jeg oppdaterer med jevne mellomrom.Så langt har jeg kommet. Ah, tusen takk! Setter virkelig pris på litt ny, god musikk i de sene leksetimer. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Hmm skjønner meg ikke helt på forteller måten i Twilight. Det er noe merkelig over hele greia. Det er som om den prøver å være noe den ikke er. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Den blir sikkert aldri ferdig. Det blir en sånn som jeg oppdaterer med jevne mellomrom.Så langt har jeg kommet. Ah, tusen takk! Setter virkelig pris på litt ny, god musikk i de sene leksetimer. Bra du likte den. Den er veldig varierende, da. Hmm skjønner meg ikke helt på forteller måten i Twilight. Det er noe merkelig over hele greia. Det er som om den prøver å være noe den ikke er. Det ser ut som at du har skjønt den fullstendig. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Den kvinnelige hovedrolleinhaveren er så feil for rollen egentlig... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Synes den kvinnelige hovedrolleinnhaveren passer bedre enn den mannlige. Robert Pattison som vampyr. Fnys. Edit: Koffeinkanin, du smigrer. : ] Endret 14. april 2009 av Eplefe Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Det er hva jeg er her for. ^_^ Wow, det er lenge siden jeg har hørt på Kaizers. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Hmm liker den manlige karakteren syns han passer sinnsykt godt i rollen! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Æsj. Du har åpenbart ikke lest bøkene godt nok. Robert Pattison har like mye muskler som ene jentungen jeg pleide å sitte barnevakt med ffs. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Jeg har ikke lest bøkene jeg da. Men jeg likte han i rollen jeg da. Men ho dama virker ikke som faktisk bryr seg så mye om hvilken rolle ho spiller. Ho ødelegger filmen litt. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Jeg synes det er fullstendig feil. Hun gjør rollen som Bella bedre enn noen andre jeg kan tenke på. Bella skal nå bare være litt sånn. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Ho er ikke en god skuespiller da. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Jo, det er hun. Edit: I forhold til filmen hun spiller i. Twilight er ikke en god film. Endret 14. april 2009 av Eplefe Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Kunne vært mye beder uten ho er min mening uten å ha lest bøkene da. Men byttet til noen som kunne spilt rollen bedre så kunne ting vært bedre. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Men hun spiller rollen som Bella brilliant. Hun er jo en av de få som faktisk passer inn. Hun, Jasper og Alice passer virkelig i rollene sine. Robert Pattison er bare... teit. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Jeg ser vi kommer aldri til å bli enig så jeg legger denne død for øyeblikket... Edit: Jeg hadde garantert takket ja til å være vampyr! Endret 15. april 2009 av Nøtte Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Da er signaturen min litt oppdatert, virker kanskje litt rotete, men jeg orker ikke å stresse mer med det nå. Og hvis noen finner ut av hvordan Lakus på mystisk vis fjerner understrekning av linker - ta kontakt! EDIT: Da sier jeg god natt, forumfolk. Endret 15. april 2009 av Mokko Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Jeg tror ikke jeg hadde klart tanken på å leve evig. Å NEI. BARE VÆR SÅNN DERE. Nå går jeg og pusser tenner og leser bok til det blir senere. Endret 15. april 2009 av Eplefe Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 I motsetning så klarer jeg ikke tanken på å dø. Derimot å vite at jeg kan leve inntil jeg selv vil dø, og aldri kan ta skade, mmm, det hadde vært en deilig tanke det. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Nå har jeg kommet meg til skolen og har ingen anelse om hva jeg skal gjøre i dag. Ettersom jeg ikke husker hvilken uke vi er i (planen er for to uker, og det har ikke vært skikkelig skole på fem uker nå). Fant ut at det var flere enn meg som ikke hadde fått med seg at det var plannlegingsdag i går, men imotsetning til meg oppdaget de ikke det før de faktisk hadde kommet frem.Og støynivået her er så høyt at jeg ikke kan høre hva jeg tenker. Det en jeg eneste som er helt sikkert i dag er at jeg er ferdig halv2 og da skal jeg sove middag. Siden jeg har fått mindre enn to timers søvn i natt. Så jeg befinner meg nå i en tilstand som ikke kan kalles våkenhet eller søvn, hvvis noen har et ord for det annet enn Zombi, vær så snill å informer meg. men nå kom jeg litt vekk fra det jeg egentlig kom inn her for å si, nemlig: God morgen folkens Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå