Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den blir sikkert aldri ferdig. Det blir en sånn som jeg oppdaterer med jevne mellomrom.

Så langt har jeg kommet.

Ah, tusen takk! Setter virkelig pris på litt ny, god musikk i de sene leksetimer. :)

Bra du likte den. Den er veldig varierende, da. :p
Hmm skjønner meg ikke helt på forteller måten i Twilight. Det er noe merkelig over hele greia. Det er som om den prøver å være noe den ikke er.
Det ser ut som at du har skjønt den fullstendig.
Lenke til kommentar

Da er signaturen min litt oppdatert, virker kanskje litt rotete, men jeg orker ikke å stresse mer med det nå. Og hvis noen finner ut av hvordan Lakus på mystisk vis fjerner understrekning av linker - ta kontakt! ;)

EDIT: Da sier jeg god natt, forumfolk. :)

Endret av Mokko
Lenke til kommentar

Nå har jeg kommet meg til skolen og har ingen anelse om hva jeg skal gjøre i dag. Ettersom jeg ikke husker hvilken uke vi er i (planen er for to uker, og det har ikke vært skikkelig skole på fem uker nå). Fant ut at det var flere enn meg som ikke hadde fått med seg at det var plannlegingsdag i går, men imotsetning til meg oppdaget de ikke det før de faktisk hadde kommet frem.Og støynivået her er så høyt at jeg ikke kan høre hva jeg tenker. Det en jeg eneste som er helt sikkert i dag er at jeg er ferdig halv2 og da skal jeg sove middag. Siden jeg har fått mindre enn to timers søvn i natt.

Så jeg befinner meg nå i en tilstand som ikke kan kalles våkenhet eller søvn, hvvis noen har et ord for det annet enn Zombi, vær så snill å informer meg. men nå kom jeg litt vekk fra det jeg egentlig kom inn her for å si, nemlig: God morgen folkens :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...