Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har en vanlig blogg også, men jeg føler at alle mine små oppdateringer ikke egner seg på en blogg. En blogg er liksom for litt lengre innlegg. Også mye lettere og diggere å bare sende et kjapt sidestikk til en fra forumet gjennom twitter.

Jeg har en vanlig blogg også, men jeg føler at alle mine små oppdateringer ikke egner seg på en blogg. En blogg er liksom for litt lengre innlegg. Også mye lettere og diggere å bare sende et kjapt sidestikk til en fra forumet gjennom twitter.

Lenke til kommentar
Exil - Der virkeligheten ikke teller. Spilldokumentar!

Sånne dokumentarer er så vannvittig dummet ned at det er latterlig. Nekter å se på det av prinsipp, sånn som lokomotivførere ikke ser på dokumentarer om tog. Vi er rett og slett for dedikerte til emnene.

Lenke til kommentar

"off-topic"

synes det var litt merkelig med en reklame på gamer.no nå.

Det står at hvis du deltar i en spørreundersøkelse fra microsoft så blir du med i trekningen om et Killzone 2

Er det ikke litt merkelig at Microsoft (som for de som ikke vet står for Xbox360, arch nemesis of Sony and the PS3) gir det spillet i premie? :blink:

Lenke til kommentar
"off-topic"

synes det var litt merkelig med en reklame på gamer.no nå.

Det står at hvis du deltar i en spørreundersøkelse fra microsoft så blir du med i trekningen om et Killzone 2

Er det ikke litt merkelig at Microsoft (som for de som ikke vet står for Xbox360, arch nemesis of Sony and the PS3) gir det spillet i premie? :blink:

Ze olde.
Lenke til kommentar

Ingen har sagt det er off-topic. Men noen har derimot sagt at det er gammelt nytt ;) Noe det er

Jeg tror ikke min Twitter-profil kommer til å leve noe særlig lengre enn en uke. Det er ca så lang tid det tok for bloggen min.

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...