- FuzioN Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Endret 14. april 2009 av HCG Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) LD: Har ikke tid. HCG: Wtf?' Edit: Jonas er jo ganske søt ^_^ Hadde jeg vært jente hadde jeg nok siklet etter ham Endret 14. april 2009 av iharal3 Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Iharal3, Atsjonas og HCG registrer dere på twitter Jeg har www.twitter.com/HardC0re97 Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Hvorfor twittre mye bedre med en blogg Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Hvorfor twittre mye bedre med en blogg Neh, det er fint for meg som bare klarer og skrive lange inlegg som er krydret med skrivefeil og dårlig fantasi. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Twitter er en miniblogg. Jeg gidder ikke holde styr på en vanlig blogg.. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Jeg har en vanlig blogg også, men jeg føler at alle mine små oppdateringer ikke egner seg på en blogg. En blogg er liksom for litt lengre innlegg. Også mye lettere og diggere å bare sende et kjapt sidestikk til en fra forumet gjennom twitter. Jeg har en vanlig blogg også, men jeg føler at alle mine små oppdateringer ikke egner seg på en blogg. En blogg er liksom for litt lengre innlegg. Også mye lettere og diggere å bare sende et kjapt sidestikk til en fra forumet gjennom twitter. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Alle sammen! Ha på NRK nå! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Kan du ikke bare si hva som er der da? For oss som ikke betaler for NRK. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Exil - Der virkeligheten ikke teller. Spilldokumentar! Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Får prøve jeg også da Forresten God natt! Nei skal ikke legge meg, men sitter ikke mer ved pc'n i kveld. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Exil - Der virkeligheten ikke teller. Spilldokumentar! Sånne dokumentarer er så vannvittig dummet ned at det er latterlig. Nekter å se på det av prinsipp, sånn som lokomotivførere ikke ser på dokumentarer om tog. Vi er rett og slett for dedikerte til emnene. Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 "off-topic" synes det var litt merkelig med en reklame på gamer.no nå. Det står at hvis du deltar i en spørreundersøkelse fra microsoft så blir du med i trekningen om et Killzone 2 Er det ikke litt merkelig at Microsoft (som for de som ikke vet står for Xbox360, arch nemesis of Sony and the PS3) gir det spillet i premie? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 "off-topic" synes det var litt merkelig med en reklame på gamer.no nå. Det står at hvis du deltar i en spørreundersøkelse fra microsoft så blir du med i trekningen om et Killzone 2 Er det ikke litt merkelig at Microsoft (som for de som ikke vet står for Xbox360, arch nemesis of Sony and the PS3) gir det spillet i premie? Ze olde. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Jo, det er veldig rart. Og det finnes ikke off-topic i SO. Alt er ett emne. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Plutselig var det ekstremt mange folk herfra på Twitter. Jeg synest det er forumbrukere overalt nå for tiden twitter, nettby(selv om jeg ikke bruker den) msn, facebook osv... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Ingen har sagt det er off-topic. Men noen har derimot sagt at det er gammelt nytt Noe det er Jeg tror ikke min Twitter-profil kommer til å leve noe særlig lengre enn en uke. Det er ca så lang tid det tok for bloggen min. Endret 14. april 2009 av Lakus Lenke til kommentar
Laland Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Tru dat Lakus. Orker ikke oppdatere sånt etterhvert.. det blir bare glemt. Når jeg får iPhonen tilbake, derimot. Da blir det så lettvindt at jeg bare må! Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 HVA?! Jeg syntes twitter var morsomt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå