Lakus Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Du har gravd deg en fin grop der ja HCG. Spesielt om du ikke har noe annet enn en tommelfingervarmer som "ekte" gave. Apropos spill: Gleder meg til Assassins Creed havner i postkassa i løpet av uka. Klatre i en eldgammel by Endret 14. april 2009 av Lakus Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Helvete, TV2 kunne ikke gi meg Guitar Hero: World Tour m/full pakke som premie i en valgfritt spill-konkurranse. Noen som har noen idéer til et annet spill til PS3, har gått litt lei av skytespill osv, GH hadde vært fin variasjon.. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Flower ^_^ Men du vil kanskje ha noe dyrere når du først kan? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Helvete, TV2 kunne ikke gi meg Guitar Hero: World Tour m/full pakke som premie i en valgfritt spill-konkurranse. Noen som har noen idéer til et annet spill til PS3, har gått litt lei av skytespill osv, GH hadde vært fin variasjon.. LittleBigPlanet? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Flower har man. LBP har man. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Ta selve spillet bare, er du heldig får du med gitar. Nå har jeg gått in times lang tur med bikkja, var så deilig vær å gå i, og plutselig hadde det gått en time. Utrolig digg. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Dem gjorde en feil i Episode 9 sesong 2 som jeg så i går. sheldon som dere vet pleier å finne forskjellige sweet spots. Han har bla annet plassen helt til høyre i sofaen i leiligheten sin. I senne episoden så går han inn til Penny (naboen) Der han i en tidligere episode har funnet en sweet spot hos Penny i en grønn stol ved siden av kjøkken benken hennes. i episode 9 så setter han seg i sofan noe som går i mot sheldon sine prinsipper. Da han alltid har en fast plass uansett! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Har ingen instrumenter fra før, og hadde virkelig sett frem til å samle kameratene til et band. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Det koster deg ikke en kalori å scrolle en gang, så bare scroll i vei du Eller kanskje et par da Siden jeg bruker laptop må jeg bevege fingeren over hele forbannade touchpadden, så må jeg trykke på knappen, og så må jeg holde den inne samtidig som jeg beveger handa nedover touchpadden, sånn at jeg scroller ned. Makan til tull. Føler med deg. Livet er hardt! Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Nøtte: Sånt legger man bare merke til hvis man ser dem veldig tett innpå hverandre slik som du gjør nå. Var forresten nødt til å sjekke dette opp og du har helt rett ^_^ Endret 14. april 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Nå har jeg et skikkelig problem! Jeg bestillte et spill, prøv å gjett, og jeg visste ordebekreftelsen til broren min og han har bursdag på fredag og han tror spillet er til han! Og spillet var til meg selv! Please help! Btw: Fikk nettopp en fyr med i klanen min og faren hans jobber for Sony Norge! Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 PLuss i episode 10 så blir han undersøkt av dama til Lennard i stolen i leiligheta noe som jeg også mener er feil... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Btw: Fikk nettopp en fyr med i klanen min og faren hans jobber for Sony Norge! Take a teaspoon full of salt. Rinse throat with water. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Btw: Fikk nettopp en fyr med i klanen min og faren hans jobber for Sony Norge! Take a teaspoon full of salt. Rinse throat with water. LoL, men det er sant. Han har ikke funnet klanen min pga. nettsider/forum/tråder. Han så det på KZ2klan-lista og nå har han bedt pappaen hans adde ''det hemmelig våpenet''. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Is there people spreading the truth on the internet? I don't believe it :o Så episk sang at det er nesten vondt å høre på Endret 14. april 2009 av Lakus Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 I don't belive it either :o Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Btw: Fikk nettopp en fyr med i klanen min og faren hans jobber for Sony Norge! Take a teaspoon full of salt. Rinse throat with water. LoL, men det er sant. Han har ikke funnet klanen min pga. nettsider/forum/tråder. Han så det på KZ2klan-lista og nå har han bedt pappaen hans adde ''det hemmelig våpenet''. HELP! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 1. Spis spill. 2. Kast bror. 3. Drep kvittering. 4. ???? 5. Profit!! Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Vi hadde en delvis oppsetning av Les miserable på ungdomskulen, jeg spilte en av barpikene under denne sangen, Så har litt minner knyttet til den jeg også Lenke til kommentar
Essem Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Yay, naturfag på PC! Skal koke ihop en engelsk powerpoint om forskjellige kraftressurser. Ikke like morsomt som det høres ut. Jeg hadde da også naturfag på PC. Det morsomste var likevel da vår entusiastiske vikar skulle gå gjennom spørmsålene. "Så er det oppgåve tiii! Dere må være stille! VI SKAL REDDE VERDEN!" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå